سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3220

صدای نهاوند:

تئاتر”  بانوی بی نشان ” به مناسبت فراررسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در نهاوند به روی صحنه می رود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام  حزن و اندوه شیعیان کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اقدام به تولید و اجرای عمومی نمایش تئاتر تحت عنوان ” بانوی بی نشان ” در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند نموده است.

امیر بحیراییافزود : این نمایش کاری از گروه نمایشی ققنوس و به نویسندگی و کارگردانی آقای محمد اسماعیلی و با بازی هنرمندان آقایان محمد اسماعیلی ، علی دارایی محمد مشهوری و خانمها زهره سلگی ، عطیه ترکاشوند و پریسا شهبازی  می باشد که در روزهای ۲۲ ،۲۳ و۲۴ اسفند ماه همزمان با سالگرد شهادت آن حضرت هر روز ساعت ۱۵ در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی  اجرای عمومی خواهد داشت .

 بحیرایی گفت :  این نمایش از خلقت آدم و وقایع آن دوران آغاز و در یک گذر تاریخی به دوران بت پرستی در شبه جزیره عربستان و نبوت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) می رسد سپس نمایش از ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد جریان اصلی خود شده و پس از گذری کوتاه به غدیر خم و شورای ثقیفه به چگونگی به شهادت رسیدن دخت نبی مکرم اسلام و حوادث اتفاق افتاده می پردازد .

وی افزود : ارتقای سطح تعلقات جامعه نسبت به اسلام و فرهنگ فاطمی (س) از مهم ترین اهداف این برنامه است وی تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) و تشویق هنرمندان جوان نسبت به اشاعه فرهنگ آن حضرت در قالب های هنری و از سوی دیگر آشنایی بیشتربا ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (س) وبا محوریت موضوع هایی همچون سبک زندگی اسلامی ، نقش والدین درتعلیم وتربیت فرزندان به عنوان الگوی عالی زندگی را از دیگر اهداف برگزاری این چنین برنامه هایی در حوزه فرهنگ و هنر دانست .

وی در پاین افزود : این نمایش به صورت رایگان برای بازدید عموم تهیه و تدارک و علاقمندان می توانند برای دیدن ان در روزهای ۲۲٫۲۳٫۲۴ اسفند ماه به محل اجرا مراجعه نمایند .

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش