سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3242

صدای نهاوند:

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: جشنواره مطبوعات غرب کشور سال آینده در استان همدان برگزار می شود.

محمد ابراهیم الهی تبار روز شنبه درکارگروه رسانه استان همدان افزود: جشنواره مطبوعات غرب کشور یکی از مهمترین و تاثیر گزارترین فعالیت ها برای معرفی توانمندی های رسانه ای استان همدان است که سال آینده به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: قابل قبول نیست که رسانه ای بدون داشتن مجوز آزادانه در استان فعالیت کند در حالیکه باید با این رسانه ها برخورد شود و اگر اینچنین نشد نشان از ضعف موجود دراین حوزه است.
وی تصریح کرد: هیچ نهادی با هیچ پشتوانه ای نمی تواند فراتر از قانون عمل کند چرا که تنها فعالیت هایی در سطح جامعه مقبول است که در چارچوب قانون باشد.
وی با بیان اینکه این رسانه ها باید هر چه باشتاب تر تعیین تکلیف شوند ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی نیز برخی رفتارها و اخباری که منتشر می شود صحیح نیست.
الهی تبار عنوان کرد: از سال آینده دستگاه های اثر گذار فرهنگی نیز برای حل مشکلات رسانه ها عضو این کارگروه خواهند بود و از رسانه ها نیز می خواهیم که این کارگروه را تقویت کرده و از ظرفیت مدیریت ارشد استان نیز بهره مند شوند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه سالجاری سال پر جنب و جوشی بود گفت: رسانه های استان در بازتاب خبری این اتفاقات تاثیر بسزایی داشتند.
وی سفر دو رئیس قوه به استان را که بازتاب ملی و بین المللی زیادی داشت، برگزاری بزرگداشت هایی که برای شخصیت های مختلف، برگزاری جشنواره های فیلم و تئاتر و تشییع پیکر سردار حاج حسین همدانی و برگزاری انتخابات هفت اسفند ماه را از جمله رویدادهای خبری مهم در یکسال گذشته عنوان کرد.
الهی تبار گفت: حتی بازگشت دوباره جشنواره فیلم نوجوان به استان همدان ماحصل تلاش و درخواست رسانه های استان همدان بود که اجرایی شد.
وی ادامه داد: در انتخابات اخیر نیز نقش رسانه ها بی بدیل بود چرا که انتخابات پرشور و سنگینی بود البته در کنار آن برخی بی اخلاقی ها نسبت به نمایندگان خبرگان رقم خورد که در شان این افراد نبود.
وی تصریح کرد: مشکلاتی که درباره خبرنگاران بیان شد از جمله مشکلاتی است که برای رفع آنها وارد خواهیم شد.
الهی تبار عنوان کرد: هدف ما این است که خبرنگاران بویژه در این دولت نقش اصلی خود را ایفا کنند چرا که اطمینان داریم برای توسعه، نظارت همگانی و جلوگیری از مفسده ها نیازمند رسانه ها هستیم.
وی بیان کرد: دولت با وجود همه تنگناها در حوزه فرهنگ و هنر تلاش می کند چرا که سالجاری به دلیل وجود تنگناهای مالی سال سخت و پر مشکلی بود که امیدواریم سال ۹۵ با توجه به فضاهایی که شکل گرفته است خدمات بهتر و موثری در این حوزه به وجود بیاید.
هم اکنون ۱۱۲ نشریه فعال شامل یک سالنامه، یک سه شماره در هفته، چهار روزنامه، ۱۰ هفته نامه، ۱۷ پایگاه خبری، ۱۷ دو فصل نامه، ۱۹ دو هفته نامه، ۱۹ ماهنامه و ۲۴ فصلنامه در استان همدان فعال است.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش