سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3267

صدای نهاوند:

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: از تعداد یک‌هزار و ۸۹۶ مورد بازرسی که از نانوایی‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته، ۱۴۴ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

مجتبی رضایی در گفتگو با صدای نهاوند اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون یک‎‌هزار و ۸۹۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته است که ۱۴۴ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با بیان اینکه بیشترین تخلفات این ۱۴۴ واحد نانوایی کم‌فروشی و عدم رعایت ساعات کاری بوده است، گفت: در سال جاری در شهرستان نهاوند از هر نانوایی به طور متوسط پنج تا ۶ بار بازرسی صورت گرفته است.

وی در ادامه نیز به تعداد نانوایی‌های شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان نهاوند ۱۹۹ نانوایی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۵ نانوایی شهری و ۸۴ نانوایی روستایی هستند.

رضایی بیان کرد: در سطح شهرستان نهاوند تعداد ۷۴ نانوایی سنگکی، ۲۰ نانوایی بربری و ۱۰۵ نانوایی لواشی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: ۲۰ درصد نانوایی‌های شهری در شهرستان نهاوند آزادپز هستند که بیشتر در خیابان‌های اصلی و در مناطقی قرار گرفته‌اند که ساکنانشان دارای تمکن مالی هستند.

این مسئول بیان کرد: مناطقی که وضعیت مالی ساکنانش در حد متوسط و پایین است دارای نانوایی‌های آزادپز نیستند و هیچ کدام از نانوایی‌های روستایی نیز آزادپز نشده‌اند.

وی با بیان اینکه کل نانوایی‌های بربری و تعدادی از نانوایی‌های سنگکی شهری در شهرستان نهاوند آزادپز شده‌اند، در خاتمه گفت: هیچ کدام از نانوایی‌های لواشی در شهرستان به صورت آزاد نان پخت نمی‌کنند.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش