- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بازدید رئیس دانشکده فنی و حرفه ای حاج حشمت شهبازی از پایگاه خبری صدای نهاوند

صدای نهاوند:

 رئیس دانشکده فنی و حرفه ای  حاج حشمت شهبازی  ظهر دوشنبه ۲۴ اسفند ماه از پایگاه خبری صدای نهاوند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مهرداد هوشمند در این بازدید ضمن گفتگو با حسین صادقی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پایگاه خبری صدای نهاوند، در واقع صدای بیان مشکلات، کمبودها و نارسایی های شهرستان در حوزه های مختلف و دغدغه مردم نهاوند است.

هوشمند گفت: سرعت انتقال و انتشار اخبار و وقایع روزانه شهرستان نهاوند در منطقه و کشور از جمله ویژگی های منحصر به فرد پایگاه خبری صدای نهاوند است که باعث شده است شهروندان نهاوندی ها برای دریافت اخبار  در هر کجای جهان که هستند مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: صدای نهاوند تا کنون در پوشش و انعکاس اخبار نهاوند در زمینه های مختلف رویکرد موفقی داشته و اصل بی طرفی را به خوبی رعایت کرده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای حاج حشمت شهبازی با بیان این نکته، که پایگاه خبری صدای نهاوند تنها منبع رسمی، قانونی و دقیق انتشار اخبار و رویدادهای نهاوند جهت اطلاع مردم است بیان داشت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی می توانند برای انتشار اخبار و برنامه های خود با پایگاه خبری صدای نهاوند ارتباط بیشتری داشته باشند.

مهرداد هوشمند در پایان از برگزاری میزگرد و نشست های گروهی در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند برای بیان مشکلات، چالش ها و کمبودهای شهرستان نهاوند که مانع پیشرفت و توسعه این شهر شده اند،  استقبال کرد و گفت: در اولین قدم مدیران دانشگاه های مختلف نهاوند می توانند در این میزگرد شرکت کنند و با بررسی آسیب ها و مشکلات مختلف، راهکاری های مناسبی برای برون رفت از وضع موجود  نهاوند ارائه دهند.

IMG_4250

 

کانال صدای نهاوند [1]