مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3287

صدای نهاوند:

صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان نهاوند،معاون فرماندار، بخشدار بخش خزل، دهیاران و اعضا شورای اسلامی بخش مرکزی، آیت صالحی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندارشهرستان نهاوند در این مراسم گفت: تصمیم دولت  تدبیر و امید بر این است تا در بخشهای مدیریتی،از نیروهایی استفاده شود که سوابق مدیریتی کاری موفق و درخشانی داشته باشند و در خدمتگزاری به مردم امتحان خود را پس داده باشند.

از عملکرد بعضی دهیاران راضی نیستم

کریم حمیدوند اظهار داشت: آیت صالحی توانمندی و تعهد خود را در عرصه مدیریتی نشان داده است و تاخیر به وجود آمده در معرفی بخشدار مرکزی نهاوند بعلت مراحل قانونی انتقال وی از وزارت آموزش و پرورش به وزارت کشور بوده است.

IMG_4253

حمیدوند با بیان اینکه از عملکرد بعضی دهیاران راضی نیستم گفت: دهیاران باید به حل مشکلات مردم روستاها و انجام کارهای عمرانی بپردازند نه اینکه به مسائل و حاشیه های سیاسی و اختلاف بین مسئولان مختلف شهرستان وارد شوند.

وی افزود: من با همه مدیران و مسئولان مختلف شهرستان از جمله حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی رابطه حسنه و نزدیکی دارم و تمام دغدغه و هدف ما حل مشکلات شهرستان و رفع مشکلات و کمبودهای حوزه نهاوند در سایه وحدت و انسجام است.

بخشدار سابق مرکزی نهاوند هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: آنچه در دو سال گذشته در بخشداری مرکزی نهاوند انجام شده است حاصل زحمات و تلاش های همه همکاران بخش مرکزی، دهیاران روستاهای مختلف و اعضا شورای های اسلامی روستاهای بخش مرکزی بوده است.

اهتمام به حل مسائل اقتصادی و مشکلات مردم در اولویت کاری بوده است

سیدرضا سلامتی گفت:پیگیری امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اهتمام به حل مسائل اقتصادی و مشکلات مردم و انجام پروژه های عمرانی با همکاری و تعامل دهیاران در اولویت کاری بخشداری مرکزی در دو سال گذشته بوده است.

سلامتی در این جلسه با تأکید بر تلاش برای توسعه روستاها ابراز داشت: خدمات رسانی به روستاها سبب مهاجرت معکوس می‌شود و از حاشیه‌ نشینی در شهرها آنهم با پدیده ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

بخشدار جدید مرکزی نهاوند هم در این مراسم با بیان اینکه افتخار می کند در دولت تدبیر و امید توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده است اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در مدت عمر خود گام های موفقی در جهت تثبیت اخلاق، حل مشکلات اقتصادی مردم، حل مشکل بیکاری، سیاسیت بین المللی و تنش زدایی با کشورهای مختلف و توافق برجام برداشته است.

آیت صالحی بیان داشت: تمام توان و تلاش خود را در سایه تحقق منویات مقام معظم رهبری و تعامل و همکاری با مسئولان مختلف شهرستان از جمله امام جمعه محترم برای حل مشکلات و رفع کمبودهای بخش مرکزی نهاوند به کار می گیرم.

 از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حل مشکلات مردم استفاده می کنم

صالحی با بیان اینکه تا آخرین زمان حضور خود بعنوان رئیس سازمان بهزیستی نهاوند از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حل مشکلات و کمبودهای جامعه هدف معلولان و مددجویان بهزیستی نهاوند استفاده کرده است گفت: مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه به صورت مستقیم و ویژه پیگیری حل مشکلات معلولان نهاوند را با مسئولان مختلف کشوری و استانی انجام داده است.

وی به ارتباط و تعامل خوب با شوراهای اسلامی و دهیاران برای آبادانی روستاها اشاره کرد و افزود: از امکانات و فرصت های دولتی به نحو مطلوب برای حل مشکلات مردم استفاده می شود.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های سیدرضا سلامتی بخشدار سابق مرکزی نهاوند قدردانی و آیت صالحی رئیس سابق سازمان بهزیستی نهاوند به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی معارفه شد.

IMG_4252

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش