- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند: دانشکده فنی در سطح کشور ۱۷۲ دانشکده و آموزشکده دارد

صدای نهاوند:

 رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند با بیان اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای بزرگترین دانشگاه دولتی در زمینه فنی و حرفه ای در کشور است افزود: این دانشگاه در سطح کشور ۱۷۲ دانشکده و آموزشکده دارد.

مهرداد هوشمند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:دانشگاه فنی و حرفه ای نقش مهم و تعیین کننده ای در آموزش و تربیت نیروهای انسانی متخصص وکارآفرین ماهر دارد که با ارائه آموزشهای علمی،کاربردی و مهارتی آنها را برای بخش ها و صنایع مورد نیاز جامعه آماده می نماید تا نقش تاثیر گذار و مهمی در توسعه علمی و صنعتی جامعه داشته باشند.

هوشمند گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای همه ساله از طریق کنکور سراسری که توسط سازمان آموزش و سنجش کشور برگزار می شود،از بین فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در سطوح کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند و این دانشجویان به صورت روزانه وشبانه در دانشکده ها و آموزشکده های فنی درسطح کشور، مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در زمینه فنی و حرفه ای با حدود۱۷۲ دانشکده و آموزشکده فنی در سطح کشور در مقاطع کاردانی و کارشناسی است که به آموزش و تربیت نیروهای انسانی متخصص و کارآمد در رشته های مختلف فنی و حرفه ای مورد نیاز می پردازد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند بیان داشت: این مراکز دانشگاهی با برخورداری از امکانات و تجهیزات مناسب و پیشرفته و وجود کارگاه ها و سایت های مختلف در حوزه های گوناگون علمی و فنی و صنعتی و دارا بودن کادر علمی و فنی مجرب و ماهر به توسعه علمی وصنعتی جامعه کمک می نماید، به گونه ای که دانش آموختگان این دانشگاه ،سرمایه انسانی تخصصی و مهارتی و فنی مطلوبی در حوزه های مختلف علمی و صنعتی برای جامعه هستند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]