سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3334

صدای نهاوند:

جمعی از مسئولان نهاوند متشکل از فرماندار، رئیس اداره میراث فرهنگی، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، رئیس اداره پست، رئیس پلیس راه، رئیس اداره عشایری روستایی، رئیس راهنمایی و رانندگی، جانشین نیروی انتظامی نهاوند و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با گل و سوغاتی از نخستین مسافران نوروزی این شهرستان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیریت شهری نهاوند همانند سالهای گذشته، همراه با برخی از مسئولان شهرستان در حوزه گردشگری به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی در میدان ۱۵ خرداد شهرستان رفت.

IMG_4299
فرماندار نهاوند در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی به خبرنگار صدای نهاوند گفت: مسئولان مختلف نهاوند  به نمایندگی از شهروندان مهمان نواز  این شهر و به منظور ارج نهادن به سنت حسنه ایرانیان در ایام نوروز، با گل و سوغاتی به استقبال از مسافران نوروزی آمدند.
کریم حمیدوند افزود: این اقدام برای ایجاد خاطره ای خوش برای مسافران انجام شد و در این آئین به تعدادی از مسافران که به صورت خانوادگی به این شهر وارد شدند، گل و سوغاتی های این شهرستان تقدیم شد.

IMG_4307

حمیدوند با بیان اینکه بسته های فرهنگی و گردشگری این شهرستان در طول تعطیلات نوروز به مسافران تقدیم می شود افزود: این بسته ها شامل سوغاتی نهاوند و بسته های فرهنگی و صنایع دستی است.
وی ادامه داد: هم اکنون مدیریت شهری با همکاری اداره های ذیربط از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشری، شهرداری و آموزش و پرورش تمام امکانات شهرستان را برای پذیرایی از گردشگران آماده کرده است تا مسافران در کنار حضور در این شهر با خاطره ای خوش مسافرت خود را ادامه دهند.
فرماندار شهرستان نهاوند افزود: سازمان های خدمات رسان شهرداری نهاوند شامل آتش نشانی، ناوگان حمل و نقل عمومی و امداد خدمات شهری برای ارائه خدمات به مسافران، میهمانان و شهروندان در تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی آماده هستند.

IMG_4303

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش