سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3361

صدای نهاوند:

رئیس پلیس‌راه نهاوند گفت: در راستای فرهنگ‌سازی ترافیک در شهرستان نهاوند ۱۷ دستگاه و نهاد به‌صورت مستقیم دخیل هستند اما متأسفانه فقط پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی در این زمینه فعالیت دارند و ۱۶ نهاد دیگر اقدام چندانی انجام نمی‌دهند.

سرگرد رضا نادری در گفتگو با صدای نهاوند اظهار داشت: مهم‌ترین معضل کشور و شهرستان در بخش ترافیک نبود فرهنگ‌سازی مناسب از سوی دستگاه‌های مسئول است.

نادری افزود: خوشبختانه از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی یعنی ۲۵ اسفندماه تا به این لحظه تصادف خاصی که منجر به فوت شود در محورهای نهاوند رخ نداده است.

وی افزود: یک فقره تصادف در محورهای فرعی رخ داده که علت اصلی آن در محورهای فرعی نهاوند کم‌عرض بودن جاده‌ها است که خوشبختانه خسارت جانی وارد نکرده است.

رئیس پلیس‌راه نهاوند گفت: ترافیک در سه محور نهاوند بروجرد، نهاوند کرمانشاه و نهاوند آورزمان ملایر روان و عادی است و ازنظر محدودیت‌ها به سبب رخدادها طبیعی و غیره طبیعی هیچ محدودیتی در محورهای شهرستان وجود ندارد.

وی بیشترین تخلفات در شهرستان را تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت‌های غیره مجاز و نبستن کمربند ایمنی عنوان کرد و گفت: آنچه مجموعه راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه شهرستان از شهروندان و مسافرین نوروزی انتظار دارد رعایت قوانین به سبب کاهش تصادفات است.

وی اظهار کرد:با توجه به اینکه اکثر محورهای نهاوند به‌صورت دوطرفه است امکان برخورد وسایل نقلیه بسیار زیاد است.

نادری عنوان کرد: دومحوری که در شهرستان نهاوند دارای عرض کم هستند و به‌واسطه قرار گرفتن دو سراب کیان و گاماسیاب در حاشیه این محورها تردد در آن‌ها بسیار زیاد است احتمال تصادف در این ایام را افزایش می‌دهند.

وی افزود: سه تیم گشتی ثابت به‌صورت مستمر در این دو محور حضور دارند که در محور سراب گاماسیاب که محور مواصلاتی به نورآباد استان لرستان بوده و تردد بیشتر است دو تیم حضور دارند.

رئیس پلیس‌راه نهاوند گفت: ۴۵ درصد از تصادف‌ات حوزه شهرستان نهاوند در ۱۵ کیلومتری این شهرستان اتفاق می‌افتد که محور اصلی نهاوند به کنگاور مهم‌ترین آن‌ها است.

وی افزود: اداره راه و شهرسازی با نصب جداکننده‌های نیوجرسی و یا گارد ریل می‌تواند در کاهش این آمار تأثیر قابل‌توجهی داشته باشد همچنان که با نصب جداکننده در تقاطع کفراش که روزانه حداقل ۶ تصادف منجر به فوت رخ می‌داد این آمار به صفر رسیده است.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش