- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرماندار نهاوند: اعتبارنامه منتخبین مردم نهاوند در مجلس دهم تقدیم شد

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: اعتبارنامه منتخب مردم شهرستان نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

کریم حمیدوند در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند از صدور و تحویل اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نهاوند خبر داد و اظهار کرد: انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نهاوند توسط شورای نگهبان تأیید شده است.

حمیدوندگفت: طبق برنامه زمانبندی پیش‌بینی شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخابات کشور، بعد از دریافت نظر شورای نگهبان درباره صحت انتخابات، دستور صدور اعتبارنامه منتخبان را به فرمانداری اعلام کرد که ما نیز در این زمینه اقدام کردیم. 

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و مسئولان ذیربط، تمام فرایندهای انتخابات در موعد مقرر انجام شد و بر اساس برنامه زمان‎بندی پیش رفت.

فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این حضور نشان از پایبندی مردم به ارزش‎های انقلاب اسلامی و علاقه‎مندی آنها به تعیین سرنوشت خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرامنیا به عنوان نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نهاوند انتخاب شد.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]