- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

خیابانی در نهاوند به نام دکتر صدر الدین صالح نامگذاری شد

صدای نهاوند:

عضو شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: به منظور معرفی چهره های خدوم و قدردانی از خدمات درمانی دکتر صدر الدین صالح از پزشکان عمومی این شهرستان با تصویب شورای شهر خیابانی در این شهرستان به نام وی نامگذاری شد.

عبدالعلی ملکی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند افزود: شورای اسلامی شهر نهاوند در راستای نهادینه نمودن فرهنگ قدرشناسی در جامعه و همچنین معرفی چهره های مردمی و خدوم این پیشنهاد را در دستور کار خود قرار داده و با اکثریت آراء به تصویب رساند .
وی یاد آور شد: وظیفه شوراست که شهر را با تمام ظرفیتها و هویت های فرهنگی اش نشان دهند و لذا معرفی افرادی که در بخشهای مختلف باعث خدمت به مردم و و ایجاد فرهنگ نوع دوستی می شوند می تواند الگوهایی را برای نسل آینده معرفی کند و ظرفیتهای اجتماعی را بیشتر فعال نماید .
وی افزود: دکتر صدر الدین صالح از قدیمی ترین و مجربترین پزشکان عمومی نهاوند است که بیش از ۳۵ سال است در نهاوند به طبابت مشغول می باشد و طی این مدت با ارتباط معنوی که با بیماران ایجاد می کند موجب آرامش خاطر آنان می شود.
وی اضافه کرد: این پزشک خدمات گسترده ای را به شهروندان ارائه نموده و چندین سال است که وی در روزهای پنجشنبه مردم و مراجعان را به صورت رایگان ویزیت می نماید .
ملکی افزود: امیدواریم این حرکت شورای شهر که یک حرکت فرهنگی است باعث شود که ما در آینده شاهد گسترش خدمات بیشتر از سوی دیگر اقشار جامعه به مردم و جامعه باشیم .
قابل ذکر است که دکتر صدر الدین صالح قدیمی ترین پزشک نهاوند است که از ابتدای انقلاب در این شهرستان مشغول به خدمت می باشد و نزد مردم از مقبولیت بالایی برخوردار می باشد.و همان کوچه معروف به دکتر صالح که مطب وی در آنجا قرار دارد رسما بعنوان خیابان دکتر صدر الدین صالح نامگذاری شد.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]