- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ابراز تاسف و انتقاد شدید رئیس شورای شهر نهاوند از رفتن مدیر شبکه بهداشت و درمان

صدای نهاوند:

رئیس شورای شهر نهاوند با ابراز تاسف و انتقاد شدید از رفتن مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند به همدان گفت: نهاوند یکی از بهترین مدیران توانمند، متعهد و دلسوز خود را از دست داد.

میترا دسته گلی در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: جلال الدین امیری یکی از موفق ترین و دلسوزترین مدیران غیر بومی نهاوند بود که در طول دوسال خدمت صادقانه خود سر منشا تحولات و خدمات ارزنده ای در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند شد.

دسته گلی گفت: خرید بیش از دومیلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستان آیت الله علیمرادیان، بهسازی و ارتقا هتلینگ بخش اطفال، بهسازی بخش جراحی زنان، شروع عملیات ساخت پروژه بزرگ توسعه اورژانس و بلوک زایمانی، راه اندازی درمانگاه اختصاصی امام خمینی(ره) در محل اداره پست قدیم واقع در چهار راه شیر خورشید(معلم)،  پیگیری و تلاش برای راه‌اندازی بخش جراحی مغز و مرکز MRI  بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند و کلنگ زنی پروژه کلینیک ویژه تخصصی در محل دانشکده پیراپزشکی از مهمترین اقدامات و کارهای این مدیر ارزشمند و دلسوز در طول خدمت خود در شهرستان نهاوند بوده است.

وی افزود: اقدامات این مدیر ارزشمند در شبکه بهداشت و درمان طی این دو سال اخیر به گونه ای بوده که رضایتمندی عمومی حاصل شده است وشاهد وضعیت مطلوب بهداشت و درمان نهاوند بوده ایم، حال با توجه به مطلوب بودن فضای شهری، رضایتمندی عمومی و اقدامات موثر این مدیر توانمند و متعهد چرا همدان وی را به جمع مدیران تاثیرگذار خود اضافه می کند تا این بار نیز نهاوند یکی دیگر از مدیران توانمند و متعهد توسعه ای خود را از دست بدهد.

رئیس شورای شهر نهاوند بیان داشت: بدون شک کار کردن این مدیر با تجربه و دارای ایده در همدان بیانگر توانمند بودن این مدیر ارزشمند و متعهد است اما شهرستان نهاوند برای دست یابی به اهداف جمهوری اسلامی -که همانا توسعه و پیشرفت در تمام زمینه هاست_ به چنین مدیرانی نیاز دارد.

میترا دسته گلی ادامه داد: حال از فرماندار پر تلاش شهرستان نهاوند و  استاندار همدان که بارها دغدغه و نگرانی خود را از روند کندوضعیت توسعه و پیشرفت نهاوند بیان کرده اند می خواهیم روی خروج مدیران دلسوز و توانمند نهاوند تآمل بیشتری داشته باشند. آیا مردم رنج کشیده نهاوند کمی پیشرفت و آبادانی نمی خواهند؟ ما برای به پیشرفت رسیدن نهاوند؛ مدیران توانمند و نخبه را نیاز داریم.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]