- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

معاون فرماندار نهاوند:
باید مشخص شود که مسئولان و نمایندگان دولت و مردم در روستاها به فکر خدمت به مردمند ویا به فکرحقوق و مزایا

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: باید بررسی شود که مسئولین و نمایندگان دولت و مردم در روستاها در خصوص اجرای مصوبات و قوانین کوشا هستند و یا اینکه فقط به دنبال دریافت حقوق و مزایای خود هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سید رضا سلامتی صبح یکشنبه در جلسه ساماندهی پروژه‌های آسفالت روستاهای شهرستان نهاوند، گفت: برای آسفالت سازی معابر ۲۸ روستای شهرستان نهاوند که شامل ۱۸ روستای بخش مرکزی، ۵ روستای بخش خزل، ۴ روستای بخش زرین‌دشت و یک روستای بخش کیان می‌شود مقدار ۴ هزار و ۸۰۰ تن قیر رایانه‌ای برای سهمیه سال گذشته نهاوند درنظر گرفته شد.

وی افزود: در گزینش این ۲۸ روستای انتخاب‌شده روستاهایی در اولویت قرار داشتند که فاز اول بهسازی آن به اجرا رسیده باشد و با خودیاری‌ها دریافتی از اهالی به میزان ۲۲ تا ۲۵ میلیون معادل ۲۰ درصد هزینه‌های تمام‌شده آسفالت سازی معابر با همکاری بنیاد مسکن اجرا شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح ۵۶ روستا طرح فاز اول را به اجرا رسانده‌اند  و از ۲۸ روستای در دستور کار ۳ روستا نیز از محل اعتبارات ملی آسفالت شده است.

وی بابیان اینکه متأسفانه تاکنون توفیقی در خصوص جذب خودیاری‌های حاصل نشده است، گفت:مردم باید شرایط اقتصادی دولت را ببینند زیرا دولت چیزی جدای از مردم ندارد و چیزی برای پنهان کردن هم نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه از ابتدای ورود دولت یازدهم  ۲ واحد فعال شهرک صنعتی شهرستان به ۱۰ تا ۱۱ واحد رسیده است گفت:باید با نگاهی فراتر از منطقه جغرافیایی به سایر خدمات دولت نیز توجه داشت.

وی بابیان اینکه دولت مسئله آسفالت را بنا بر حمایت مردم راه‌اندازی کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم به‌راحتی فرزندان خود را برای دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی به مبارزه با کفر فرستادند ولی امروز برای رفاه و آسایش خود از بخشی اندک از مال و ثروت خود نمی‌گذرند!

سلامتی ضمن تقدیر از اقدامات مفید و قابل‌تقدیر برخی شوراها و دهیاران گفت: باید بررسی شود که مسئولین و نمایندگان دولت و مردم در روستاهای در خصوص اجرای مصوبات و قوانین کوشا هستند و یا اینکه فقط به دنبال دریافت حقوق و مزایای خود هستند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]