سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3609

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: پیشنهاد یک‌طرفه کردن محور فرعی نهاوند-بروجرد حدفاصل روستاهای «کوهانی و جهان‌آباد» بررسی می شود.

به گزارشخبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند گفت: پایانه‌های مسافربری یکی از شاخصه‌های توسعه شهری و گردشگری است.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری شهرستان نهاوند شرایط و ضوابط پایانه بودن را نداشت، گفت: به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ساخت پایانه جدید از بخش خصوصی کمک گرفته شد و این پایانه با هزینه‌ای افزون بر ۱۴ میلیارد تومان ساخته‌شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به گله‌مند بودن رانندگان وسایل نقلیه عمومی نظیر رانندگان مینی‌بوس‌ها از وضعیت پایانه، گفت: اینکه امروز پس از گذشت قریب به ۱۴ ماه از افتتاح پایانه قصد بستن پایانه جدید را به بهانه حضور نیافتن مسافر داشته باشیم امری بعید و غیرقابل اجرا است زیرا سرمایه عمومی و شخصی مردم در آنجا بکار گرفته‌شده است.

حمیدوند بابیان اینکه رفتارهای ترافیکی در نهاوند نیازمند اصلاح است و متأسفانه گره اصلی ترافیکی نهاوند فرهنگی است، اظهار کرد: سختی‌ها و مشکلات باید در جریان زندگی و یا شهروندی تحمل شود تا انسان و جامعه بشری شاهد پیشرفت باشند.

وی در رابطه با بحث اصلی جلسه شورای ترافیک شهرستان مبنی بر اعتراض رانندگان ناوگان مسافربری عمومی نسبت به بی توجهی به برخورد با سواری‌های مسافرکش شخصی و ساماندهی نشدن این موضوع، گفت: راهنمایی و رانندگی باید نسبت به جلوگیری از فعالیت مسافربرهایی که ساماندهی نشده و یا ساماندهی شده‌ اما در چهارچوب قوانین عمل نمی‌کنند جرائمی را اعمال کند.

وی افزود: این افراد که مسافرکشی را برای مدتی انتخاب می‌کنند و یا شغل اصلی آن‌ها است ولی ساماندهی نشده‌اند باید شناسایی‌شده و وسایل نقلیه آن‌ها برای مدتی توقیف شود.

وی یک‌طرفه کردن محور فرعی نهاوند-بروجرد حدفاصل روستاهای «کوهانی و جهان‌آباد» را از طرح‌های در دستور کار این شورا عنوان کرد و گفت: دیگر طرح‌های لازم الاجرا برای برون رفت از این معضل جلوگیری از حضور در محل‌های پاتوق شده برای جذب مسافر، مشخص شدن تعداد سواری‌های مسافرکش روستایی با آرم و رنگ مشخص است تا با ورود به پایانه جدیدالاحداث به فعالیت خود ادامه دهند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش