- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهردار گیان: افزایش عوارض ورودی سراب گیان قانونی است

صدای نهاوند:
شهردار گیان با بیان اینکه افزایش عوارض ورودی سراب گیان در سال جدید بر اساس مصوبه قانونی انجام شده است از آماده شدن طرح نهایی ساماندهی سراب گیان خبر داد.

هوشنگ کیانی در گفت گو  با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: عوارض وردی سراب گیان توسط شهرداری تنظیم و به شورای شهر پیشنهاد می شود وپس از تصویب و تایید کمیته تلفیق استانداری توسط وزارت کشور  نهایی می شود به همین دلیل افزایش عوارض ورودی سراب گیان از پنج هزار تومان به هفت هزار تومان بر اساس روال فوق انجام شده است..

کیانی بیان داشت: هزینه ودرآمد سراب گیان در سال های گذشته با هم تناسب نداشته،به همین علت شهرداری گیان برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی مطلوب به مردم نسبت به افزایش تعرفه عوارض ورودی سراب گیان از مبلغ پنج هزار به هفت هزار تومان اقدام کرده است.

وی در ادامه افزود:سال گذشته درآمد ورودی سراب گیان با نظارت بخشداری ۱۳۰ میلیون تومان بوده است در حالی که برای احداث پارکینگ بیش از ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 شهردار گیان اظهار داشت: باتوجه به کمبود منابع مالی و هزینه بالای نگهداری سراب گیان در سال گذشته  برای تامین اعتبار احداث سرویس بهداشتی ۲۰ چشمه ای سراب گیان شهرداری قسمتی از املاک خود در شهر گیان را به فروش رسانده است.

هوشنگ کیانی بیان داشت: طرح کلی ساماندهی سراب گیان در حال انجام است ودر این طرح  تمام امکانات و خدمات رفاهی برای مردم پیش بینی شده است .

کیانی از امضا  تفاهم نامه همکاری بین شهرداری گیان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد و افزود: مسئولان مربوطه تلاش کنند تا سراب گیان نگین سرسبزشهرستان نهاوند  به عنوان قطب گردشگری استان هرچه زودتر سامان گرفته وبتواند جایگاه شایسته خود را در جذب گردشگر پیدا کند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]