سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3703

صدای نهاوند:

طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس در نهاوند پس از برد این تیم مقابل استقلال رقیب دیرینه خود ، به خیابان ها آمده و به شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عصر جمعه و پس از بازی تماشایی و جذاب پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۸۲ پایتخت، طرفداران تیم پرسپولیس خوشحال از برد تیم محبوبشان به جشن و پایکوبی در خیابان های نهاوند پرداختند و با در دست داشتن پرچم تیم خود و بوق های ممتد ماشین ها ابراز خوشحالی کردند.
یکی از هواداران پرسپولیس در این رابطه به صدای نهاوند گفت: فارغ از نتیجه به دست آمده، مهمترین موضوع این است که دوستداران فوتبال در ایران پس از سالها شاهد یک شهرآورد جذاب و تماشایی بودند.
وی افزود: هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و از همه داشته های خود استفاده کردند و این موضوع باعث جذابیت بالای این دیدار شد.
دیگر هوادار پرسپولیس شهرآورد ۸۲ پایتخت را یک شهرآورد تاریخی دانست و گفت: در این بازی پرسپولیس ثابت کرد که از قدرت بیشتری نسبت به تیم استقلال برخوردار است و قهرمانی در لیگ حق اوست.
وی اضافه کرد: در عین حال از بازی خوب و درگیرانه استقلال نیز نباید گذشت که به دفاع مطلق روی نیاورد و با تمام توان به دنبال جبران گل های خورده بود.
یکی از مربیان با سابقه و کارشناسان فوتبال نهاوند نیز در این زمینه به صدای نهاوند گفت: دربی ۸۲ جذاب و دیدنی برگزار و نقطه امیدی برای تماشایی شدن همه شهرآوردها در سال های آینده شد.
کورش قپانوری قدرت هجومی و تدبیر بازیکنان تیم پرسپولیس را نقطه قوت و برتری این تیم در شهرآورد ۸۲ دانست و اذعان کرد: در عین حال بازیکنان استقلال نیز تلاش زیادی از خود نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: شهرآوردها و نتایج آن به تاریخ می پیوندند و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده حداکثری از ظرفیت این گونه تیم ها برای اقتدار بیشتر تیم ملی فوتبال کشورمان است.
تیم پرسپولیس عصر جمعه (امروز) موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم استقلال به عنوان رقیب دیرینه خود را شکست دهد و با ۴۸ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.
کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش