- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

رئیس واعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان از دفترپایگاه خبری صدای نهاوند بازدید کردند+تصاویر

صدای نهاوند:

رئیس واعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی صدای نهاوند از این رسانه بازدید کردند و در حاشیه این بازدید با مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی صدای نهاوند گفت‌وگو کرده و در جریان روند کاری فعالیت این رسانه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  همچنین در این بازدید اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات وضعیت خبرنگاران و کارکنان نشریه‌های ماهنامه های فردای و فریاد نهاوند  و پایگاه خبری صدای نهاوند و گرو را مورد پالایش و بررسی قرار دادند.

محمد رضا عارف رئیس خانه مطبوعات استان همدان در این بازدید بر لزوم حفظ جایگاه و شأن رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: فعالان این عرصه باید به جایگاه خطیر و اثرگذار خود در حوزه‌های مختلف جامعه آگاه باشند.

عارف گفت: ما به کمبودها، مشکلات مالی و سختی کار نشریات محلی واقف و آگاه هستیم و تمام تلاش خود را برای کاهش و رفع این مشکلات انجام می‌دهیم.

وی افزود: ساماندهی و پالایش جامعه رسانه‌ای استان همدان در حال پایان است و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با سرکشی و بازدید از تمام دفاتر خبرگزاری‌ها و نشریات، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار می‌گیرند.

IMG_4511

IMG_4514

IMG_4517

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]