سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3743

صدای نهاوند:

مدیر آموزش وپرورش شهرستان نهاوند گفت: همزمان با هفته معلم بیش از ۲۶ عنوان برنامه توسط آموزش و پرورش و ادارات مختلف و مراکز دانشگاهی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، هادی سلگی در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت‌ ماه آغاز می‌شود که در این هفته بیش از ۲۶ عنوان برنامه‌ متنوع فرهنگی- ورزشی و اجتماعی توسط ادارات مختلف و مراکز دانشگاهی نهاوند در شهرستان نهاوند پیش‌بینی شده که در این هفته اجرا خواهد شد.

سلگی گفت: دیدار و عیادت از همکاران فرهنگی بیمار و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری نمایشگاه شعر، مقاله خوانی و کتابخوانی با موضوع آثار شهید مطهری، دیدار با امام جمعه و دیدار با فرهنگیان بازنشسته و خانواده شهدای فرهنگی ازبرنامه‌های مهم هفته معلم در شهرستان نهاوند است.

وی با بیان اینکه شرایط  و ضوابط انتخاب معلم نمونه به صورت مکتوب به مدارس اعلام شده است گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته سهمیه ی شهرستانی و استانی ما کاهش یافته و از ۳۵ نفر به ۱۳ نفر رسیده ضمن این که معلم نمونه کشوری نیز امسال انتخاب نمی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در پایان گفت: از این سهمیه ۳ نفر به مدیران و معاونان اختصاص یافته و مابقی به معلمان تعلق گرفته که هر کدام از داوطلبان معلم نمونه که فرم را پر می نمایند لازم است ۳۰۰ امتیاز را کسب نمایند تا بتوانند در بین معلمان نمونه قرار گرفته و پرونده آنها بررسی شود.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش