- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهردار نهاوند اعلام کرد: ۲۶۲ نیروی شاغل در شهرداری نهاوند خارج از روال قانونی و با سفارش مشغول به کار شده اند

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند با بیان اینکه ۲۶۲ نیروی شاغل در شهرداری نهاوند خارج از روال قانونی و با سفارش مشغول به کار شده اند گفت: شهرداری حیاط خلوت خوبی برای استخدام نیروهای سفارشی است.

امیر رضا یوسفیان عصر یک شنبه در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری نهاوند ۳۶۷ نیروی کار انسانی در بخش های مختلف دارد که بر اساس چارت و ضوابط قانونی فقط ۱۰۵ نفر آنها واجدالشرایط و مورد نیاز شهرداری هستند و متاسفانه ۲۶۲ نفر بر اساس رابطه و سفارش در شهرداری مشغول به کار شده اند.

یوسفیان با بیان اینکه این حجم گسترده اشتغال نیرو بر اساس شایسته سالاری انجام نشده است گفت: شهرداری باید پول بیت المال و مردم نهاوند را به جای ایجاد و احداث امکانات و خدمات شهری و تغییر مبلمان به عنوان حقوق و مزایا به نیروهای سفارشی و رابطه ای بکار گرفته شده پرداخت کند.

وی با بیان اینکه وجود این نیروها که کاری هم انجام نمی دهند و معضل و مشکل هم درست می کنند افزود: مردم عوارض پرداخت نمی کنند که صرف پرداخت حقوق نیروی بیکار در شهرداری شود.

شهردار نهاوند بیان داشت: در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند به مردم شریف،با شعور و بزرگ نهاوند قول می دهم تا وقتی من بعنوان شهردار نهاوند مشغول به خدمت هستم یک نیروی سفارشی در شهرداری استخدام نشود و این تعداد زیاد نیروی انسانی را تعدیل کنم.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]