سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3764

صدای نهاوند:

مدیر بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند گفت: دستگاه تصویربرداری سی آر ام مورد نیاز اتاق عمل بیمارستان خریداری و نصب شد.

حمیدرضا سیف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با پیگیرهای به‌عمل‌آمده شبکه بهداشت، رئیس بیمارستان و تلاش مسئول تجهیزات پزشکی این دستگاه بااعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات هیئت‌امنا خریداری و وارد بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند شد.

وی افزود: دستگاه سی آر ام نوعی دستگاه رادیولوژی است که ویژه اتاق عمل بوده و از تمامی عمل‌های ارتوپدی با دقیق‌ترین شکل و با بهترین کیفیت به‌صورت آن تایم در هنگام عمل، گراف تهیه می کند.

وی مهم‌ترین مزایای این دستگاه را افزایش دقت عمل‌های جراحی خواند و گفت: دستگاه سی آر ام دقت جااندازی شکستگی‌های داخل و اطراف مفاصل را که جابجایی دارند و به‌صورت باز نمی‌توان آن‌ها را دید افزایش می‌دهد و در شکستگی‌های لگن نیز این دستگاه کاربرد دارد.

وی اظهار داشت: با استفاده از سی آر ام میزان شکافی که در اندام بیمار ایجاد می‌شود کمتر بوده و این امر میزان عفونت را کاهش می‌دهد و درنتیجه سرعت جوش خوردن و بهبودی شکستگی را در پی خواهد داشت.

سیف در ادامه از راه‌اندازی رخت شور خانه جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند در هفته سلامت بااعتباری افزون بر۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در راستای ارتقا بخشی به خدمات بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان خوشبختانه با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار شهرستان، رؤسای شبکه بهداشت و بیمارستان شهرستان تعداد تخت‌های بخش آی سی یو بیمارستان از ۴ به شش تخت افزایش یافته که در نیمه دوم اردیبهشت راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: بخش ای سی یو بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند با ظرفیت موجود توان ارتقا تخت‌ها از ۶ به ۸ تخت را دارد و تنها مستلزم صدور مجوز از سوی مسئولین ذی‌ربط است که تقاضامندیم برای  جلوگیری از اعزام هرچه بیشتر بیماران به شهرهای اطراف، نسبت به صدور مجوز مساعدتی بیش‌ازپیش با بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان داشته باشند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش