- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرماندارنهاوند در دیدار با وزیروزیر فرهنگ و ارتباطات استان سوردولوفسک : زیر بنای کار اقتصادی از فرهنگ سالم نشات می گیرد

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند از فرهنگ به عنوان زیر بنای توسعه یاد کرد و گفت: زیر بنای کار اقتصادی از فرهنگ سالم نشات می گیرد و اگر فرهنگ یک ملت ساخته شود اقتصاد هم آباد می شود . 

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند شامگاه سه شنبه در دیدار با پاول کروکف وزیر فرهنگ و ارتباطات استان سوردولوفسک جمهوری فدارتیو روسیه  در فرمانداری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیل خوبی در بخش صنعت از جمله سنگهای دولومیت که برای صنایع هواپیما سازی از آن استفاده می شود و همچنین گردشگری برخوردار است که ارتباط با استان سوردولوفسک می تواند این استعدادهای طبیعی را شکوفاتر سازد.
کریم حمیدوند افزود: شهرستان نهاوند دارای مجموعه گردشگری و همچنین رودخانه های دائمی است که به این خاطر به شهر سرابها معروف است که می تواند پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر باشد .
وی افزود: علاوه بر داشتن طبیعت زیبا این شهرستان از قدمت تاریخی و غنای فرهنگی برخوردار است که بخشی از تمدن کهن ایران زمین در آن شکل گرفته است.
وی افزود: سرابهای گاماسیاب ، گیان ، فارسبان و تپه توریستی بام نهاوند از مهمترین جاذبه های گردشگری هستند که می توانند گردشگران زیادی را به خود جذب نمایند .
فرماندار نهاوند از فرهنگ به عنوان زیر بنای توسعه یاد کرد و گفت: زیر بنای کار اقتصادی از فرهنگ سالم نشات می گیرد و اگر فرهنگ یک ملت ساخته شود اقتصاد هم آباد می شود .
وی در پایان اظهار امیدواری نمود که این دیدار بتواند زمینه های همکاری بیشتر بین استان سوردولوفسک و شهرستان نهاوند در بخشهای فرهنگی ، گردشگری و صنعتی فراهم سازد . 

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60 [1]