سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3841

صدای نهاوند:

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند گفت: به منظور افزایش اطلاعات و آگاهی دانشجویان  و ارتقا توانمندی های آنها در جهت مقابله و مواجهه با مسائل و مشکلات  زندگی، فردی و اجتماعی یک دوره آموزشی تخصصی” مهارت های زندگی” در دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند برگزار شد.

مهرداد هوشمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: دانشجویان جهت برخورداری از یک زندگی سالم و مطلوب و داشتن آگاهی و مهارت های مقابله با مشکلات زندگی فردی و اجتماعی نیاز به برگزاری دوره های آموزشی”مهارت های زندگی” دارند که در اینجهت یک دوره آموزشی کامل در چندین جلسه برای دانشجویان برگزار شد،تا این دانشجویان از سلامت روانی و روحی بیشتری برخوردار شوند.

هوشمند گفت: برگزاری دوره های آموزشی “مهارت های زندگی” باعث می شود تا دانشجویان با مهارت های گوناگون نظیر مهارت نه گفتن ،کنترل خشم،مقابله با آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و مصرف مواد مخدر صنعتی ،مهارت تصمیم گیری،مقابله با موقعیت های استرس زا،مهارت های ارتباطی و..آشنا شوند.

وی ادامه داد: تحقق این امر موجب تقویت سلامت روحی و روانی آنها شده ونقش موثری در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد داشت.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند در ادامه افزود:نتایج پژوهش های گوناگون در جامعه بیانگر آن است که برگزاری کلاس و دوره های آموزشی”مهارت های زندگی”برای دانشجویان و دانش آموزان نقش تاثیرگذاری در ارتقا سلامت روانی و اجتماعی آنها داشته و توانایی آنها را در جهت مقابله با مشکلات زندگی تقویت می نماید و آنها را قادر می سازد تا در مواجهه با موقعیت ها و شرایط استرس زا و  پرخطر با اعتماد به نفس بیشتر یک تصمیم گیری منطقی و مناسب داشته باشند و زمینه را برای داشتن  یک زندگی سالم  و نسبتا مطلوب فراهم نمایند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش