- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مزار شهدای گمنام نهاوند ساماندهی می‌شود

صدای نهاوند:

عضو شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: با مشارکت و همکاری شورای شهر، شهرداری، سپاه و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طرح ساماندهی مزار شهدای گمنام نهاوند انجام می‌شود.

صفی اله خرم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: برای ادای دین به شهیدان والامقام و بهره‌مندی بیشتر مردم از فضای معنوی حضور شهدا در تپه ابوذر طراحی و ساماندهی فضای پیرامونی مزار شهدای گمنام نهاوند در سال جاری انجام می‌شود.

خرم‌آبادی افزود: مقررشده تا شورای شهر، شهرداری، سپاه و منابع طبیعی به‌صورت هفتگی و مستمر پیگیر طراحی و انجام ساماندهی مزار شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند باشند. و به همین منظور سپاه ناحیه نهاوند شروع به ساخت و ساماندهی مزار شهدای گمنام خواهد کرد.

وی بابیان اینکه هنوز به دنبال عقد قرارداد و تفاهم‌نامه در جهت ساماندهی هرچه زودتر مزار شهدای گمنام هستیم افزود: از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری که پیش‌ازاین برای ساماندهی مزار شهدای گمنام  قول مساعدت و همکاری  داده‌اند، می‌خواهیم نسبت به پرداخت قسمتی از هزینه‌های اجرای این طرح اقدام کنند.

عضو شورای شهر نهاوند بیان داشت: باید در راستای حفظ و حراست از یادمان شهدا هیچ کوششی دریغ نکرده و به دید انسانی و تکلیف به این موضوع بنگریم زیرا شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما داشته و ما هرچه داریم به برکت خون پاک این شهدا است.

کانال صدای نهاوند [1]