- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بخشدار خزل: طرح بهسازی روستاهای کمالوند و دولت آباد امسال انجام می شود

صدای نهاوند:

بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: با پیگیری و همکاری بخشداری و بنیاد مسکن طرح بهسازی روستاهای کمالوند و دولت آباد امسال انجام می شود.

فرهاد جهانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: طرح هادی و بهسازی این دو روستا در شرایطی اجرایی می شود که جمعیت این دو روستا از حدنصاب لازم برای اجرای طرح بهسازی کمتر است.

جهانیان گفت: طرح ساماندهی و مدیریت بخش جنگلی سراب فارسبان بخش خزل نیز در دستور کار قرار دارد و تا کنون موافقت نامه های اصولی برای احداث پارکینگ و مجتمع های خدماتی و رفاهی از جمله ساخت سفره خانه های سنتی توسط بخش خصوصی صادر شده است.

وی افزود: وجود سراب‌ها متعدد و پر آب در شهرستان نهاوند به عنوان بهترین گزینه برای جذب مسافران و گردشگران به حساب می‌آید که لزوم ساماندهی و برقراری امکانات رفاهی و امنیتی در این نقاط پرجاذبه یکی از ملزومات جذب گردشگر و مسافر به شمار می‌آید.

بخشدار بخش خزل نهاوند بیان داشت: قرار دادن تابلوهای راهنما برای مسافران، ساخت سکوهای نشیمن، توزیع بروشور، برپایی نمایشگاه‌های فصلی و دائمی، برپایی سیاه‌چادر در محوطه سراب‌ها، برگزاری جشنواره‌های روستایی و عشایری و غیره از اهم برنامه‌هایی است که برای معرفی و جذب گردشگر در سراب‌های نهاوند می‌توان انجام داد.

کانال صدای نهاوند [1]