- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند به مناسبت روز معلم

صدای نهاوند:

میترا دسته گلی رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند در پیامی فرارسیدن روز معلم را به تمام فرهنگیان، اساتید، معلمان و همکاران  دانشگاهی خود تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، متن کامل پیام رئیس شورای شهر نهاوند به مناسبت روز معلم به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی
 

به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان‌اند.

معلمانی که عشق‌شان کلاس است و همواره بر تخته‌سیاه دل سپید می‌نویسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آکنده از شور زندگی می‌کنند.

بشر از آغاز خلقت همواره نیازمند ارشاد و راهنمایی بوده وخداوند با مبعوث شدن پیامبران این نعمت را بر ما ارزانی نمودو هدایت بشر مسیری الهی گرفت بدین سبب تعلیم و تعلم صفت حسنه آفرینش شد؛ هم اکنون در این برهه از زمان معلمان میراث دار پیامبران و ادامه دهنده نهضت عظیمی هستند که انسان را به جایگاه والای انسانیت سوق می دهد، معلم سر لوحه نظام تکامل فکری انسان ،مبلغ رسالت محمد(ص)، تیشه به ریشه جهل و ذلت و خورشیدیست که انوار علمش اندیشه انسانها را شکوفا می سازد .

بدون تردید هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شایسته‌ای برخوردار است.

روز دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت علامه شهید استاد مطهری (روز معلم) است و به پاس این خدمات ارزنده اینجانب بر خود لازم میدانم که در هفته بزرگداشت مقام معلم به پیشگاه همه معلمان و مربیان تلاشگر شهرستان شهید پرور نهاوند به ویژه معلم شهید انقلاب اسلامی، استاد مرتضی مطهری ادای احترام نموده و از زحمات شبانه‌روزی آنان در حوزه تعلیم و تربیت این مرز و بوم تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه ایزد منان برای معلمان و فرهنگیان عزیز توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور آرزومندم.

میترا دسته گلی

رییس شورای اسلامی شهر نهاوند

کانال صدای نهاوند [1]