سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3961

صدای نهاوند:

نخستین گردهمایی مسئولین واحد خواهران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند در تالار جوانه های مجتمع فرهنگی وهنری امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

مسئول کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: ارائه راهکارهای لازم جهت تقویت فعالیت های فرهنگی بانوان در مساجد و هم اندیشی در این خصوص ، چگونگی و نحوه همکاری با مدیر کانون و دبیرخانه مساجد شهرستان و انعکاس نقاط ضعف و قوت کانون به مسئولین مربوطه ، ارائه گزارشی در خصوص عملکرد کانونهای مساجد در سال گذشته و همچنین تکمیل فرم های مربوط به اطلاعات واحد خواهران در این جلسه مورد توجه قرار گرفت.

 سعید میری بر نقش ویژه زنان در حوزه های اجتماعی ،‌اقتصادی،‌ سیاسی و دینی اشاره  کرد و گفت: این موضوع باعث می شود تا ما نگاه ویژه ای به ایجاد واحدخواهران در کانون های فرهنگی و هنری مساجد داشته باشیم.

 میری بیان کرد: با توجه به روحیات خاص خواهران در نظم و انضباط و کار گروهی، با فعال کردن این واحد شاهد رونق بیش از پیش فعالیت های فرهنگی و هنری خواهران بوده و موجبات شکوفایی کانون ها فراهم شود.

 وی در ادامه به برگزاری جلسات شورای مشورتی واحد خواهران و تداوم آن اشاره کرد و گفت: این جلسات با هدف احیای گفتمان نظالم زن و خانواده در بستر مسجد تراز اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

 میری  اظهار داشت: باید کانون های فرهنگی هنری مساجد که تجارب موفقی در زمینه جذب بانوان به مساجد دارند را شناسایی کنیم و این تجارب را به دیگر کانون ها منتقل کنیم تا شاهد استقبال هر چه بیشتر بانوان از مساجد باشیم.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش