سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3967

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت:  جهت تحققاقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل در جامعه، باید شعار دادن،مصوبات بیهوده، و ارایه گزارش غیر واقع از برنامه مدیران حذف  شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی ظهر یک شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: جهت حل مشکلات جوانان باید از شعاری عمل کردن اجتناب و با ارایه طرح ها ی کارشناسی و برنامه ریزی های علمی بستر حل مشکلات جوانان را فراهم کنیم.

سلامتی شنیدن مطالبات و مباحث جوانان را اقدامی ارزشمند و مفید برای شخصیت دادن به جوانان و حل مشکلات آنها بیان کرد و افزود: جوانان جامعه جوانانی بسیار روشنفکر، خلاق و کار بلد هستند که گاهی نظرات آن‌ها در خصوص اجرای هرچه بهتر خدمات در حوزه های مختلف کارساز و گره گشا بوده است.

وی ادامه داد: سطح ارتباط مدیران و مسئولان با جوانان باید افزایش یابد تا زبان درک بین جوانان و مسئولین ایجاد شود تا با شناسایی چالشها، مشکلات و نیازها برنامه ریزی برای جوانان متنوع، بانشاط و جامع باشد و همه نیازها را پاسخگو باشد.

معاون فرماندار نهاوند باتبریک هفته معلم و بزرگداشت شهید آیت‌الله مطهری، هدایتگری جوانان توسط شهید مطهری را از علل پیروزی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: باید نقش بی‌بدیل این بزرگوار از گذشته تاکنون برای نسل جوان جامعه روشنگری و بیان شود.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش