- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۷ معلم نمونه استانی و شهرستانی نهاوند تجلیل شدند +تصاویر

صدای نهاوند:

در مراسمی با حضور مسئولان شامگاه چهارشنبه از دو نفر معلم نمونه استانی ، ۱۵ معلم نمونه شهرستانی و ۱۸۳ معلم موفق منطقه ای نهاوند در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم که در کانون شهید باهنر برگزار شد اظهار داشت: معلمی کاری مقدس است که از شئون الهی محسوب می شود به طوری که این قشر فرهیخته با تعلیم و تربیتی که انجام می دهند نقش تعیین کننده ای در جامعه ایفا می کند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی استاد مطهری را نمونه کامل معلم و راهنمای جامعه عنوان نمود و افزود: پایبندی به عقل، علم و اخلاق، و عشق و عمل از جمله مهم ترین ویژگی های شهید مطهری است که بایستی الگوی معلمان قرار گیرد .
مغیثی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید مبعث گفت: نعمت بعثت از بزرگترین نعمتهای خداوندی است که اگر قدر و ارزش آنرا بدانیم سعادت دنیا و آخرت را بدست آورده ایم و چنانچه قدر این عطیه بزرگ خداوند را ندانیم در دنیا و آخرت به مشکل بخورد خواهیم کرد .
وی جامعیت و عمل کردن به همه شئونات دین مبین اسلام را رمز سعادت انسان ذکر کرد و افزود: اگر کسی بخواهد در دین ثابت قدم بماند باید به تمامی احکام و شئونات دین پایبند باشد نه اینکه به برخی عمل کند و به برخی دیگر که خودش تشخیص می دهد عمل ننماید.
وی افزود: اگر حضرت امام (ره) و شهید مطهری به این مقامات روحانی رسیدند به این خاطر بود که آنها اسلام را در یک جامعیت و منظومه فکری و عقیدتی درک کردند نه اینکه فقط به بخشی از آن پایبند باشند.
امام جمعه نهاوند افزود: اگر ما پیشرفتی در دین نداریم به خاطر این است که این جامعیت را رعایت نکرده ایم و لذا نتیجه چندانی عاید ما نشده است.

IMG_5358

IMG_5369

IMG_5371

IMG_5396

کانال صدای نهاوند [1]