- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

عضو شورای شهر نهاوند:
اقدام جسورانه و شجاعانه شهردار نهاوند را تحسین می کنیم

صدای نهاوند:

عضو شورای شهر نهاوند با بیان اینکه پول واریزی به حساب شهرداری نهاوند اصلا ربطی به نهاوند و مردم شریف آن نداشته است گفت: اقدام جسورانه و شجاعانه شهردار نهاوند را در گرفتن مطالبه برحق مردم تحسین می کنیم.

علی شفایی در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مبلغ دومیلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان که متعلق به استانداری همدان بوده است توسط اداره  کل ورزش و جوانان استان همدان به حساب شهرداری نهاوند واریز می شود.

شفایی گفت: اداره ورزش و جوانان نهاوند از سنوات گذشته مبلغی را به شهرداری نهاوند بدهکار بوده است به همین جهت شهردار نهاوند بر اساس مصوبه و رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۷  و بدون اینکه هیچ گونه تخلف و خلاف قانونی انجام دهد، مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان از پول مذکور را بابت بدهی اداره ورزش و جوانان به شهرداری نهاوند برداشت می کند.

وی افزود: در ادامه اداره ورزش و جوانان در نامه ای به شهرداری نهاوند اعلام می کند این پول اشتباهی به حساب شهرداری نهاوند واریز شده است و هدف حمایت از فوتبال بوده است که شهردار نهاوند نیز مبلغ دومیلیارد باقی مانده را مجددا به حساب اداره ورزش و جوانان واریز می کند.

عضو شورای شهر نهاوند با بیان اینکه با قاطعیت و یکپارچگی شهردار نهاوند را حمایت می کنیم گفت: شهردار نهاوند فردی مدبر، کارآمد و متعهد است که تمام تلاش و همت خود را برای توسعه شهری و تغییر مبلمان شهر  نهاوند به کار گرفته است.

کانال صدای نهاوند [1]