- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهردار نهاوند: نارضایتی مردم نهاوند را از وضعیت اسفناک آسفالت معابر و خیابانهای شهری برطرف می کنیم

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند با بیان اینکه از عمر آسفالت برخی خیابان ها و معابر نهاوند مدت زیادی می گذرد گفت: نارضایتی مردم نهاوند را از وضعیت اسفناک آسفالت معابر و خیابانهای شهری برطرف می کنیم.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت  کوچه ها وخیابان های شهر ، اجرای عملیات روکش آسفالت معابر توسط  واحد عمران این شهرداری در حال انجام است.

یوسفیان گفت: از اجرای ۱۴ هزار متر مربع آسفالت معابر به میزان دو هزارتن از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: هدف از انجام این اقدامات بهسازی و زیباسازی محیط ، بهبود تردد خودروها ، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری می باشد.
وی با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد افزود: عملیات اجرایی آسفالت معابر در دیگر نقاط شهر تا پایان سال ادامه دارد.

شهردار نهاوند بیان داشت: با توجه به اینکه از عمر آسفالت برخی خیابان ها و معابر نهاوند مدت زیادی می گذرد و با توجه به سیاست های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری و در راستای تامین رضایت شهروندان عزیز طرح آسفالت و روکش خیابانهای اصلی و فرعی را در سال جاری به صورت جدی آغاز کرده و بر اساس اولویت بندی کارشناسان و درخواست همشهریان، تمامی معابر و خیابانهایی را که نیاز روکش و یا آسفالت دارند را سعی داریم آسفالت نماییم.

امیر رضا یوسفیان با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت بلوار خبرنگار و خیابان سلمان فارسی از انجام عملیات روکش آسفالت در این مناطق در حال حاضر خبر داد و گفت:معابر اصلی و مناطق حفاری شده توسط ادارات خدمات رسان همانند خیابان سلمان فارسی و کوچه های اطراف و بلوار خبرنگار و ۹ دی شهرک شهید حیدری در حال اجرا می باشد.

کانال صدای نهاوند [1]