- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

امنیت و آرامش امروز ایران ناشی از مجاهدت و ایثارگریهای جانبازان است

صدای نهاوند:

 امام جمعه نهاوند امنیت و آرامش امروز ایران را ناشی از مجاهدت و ایثارگریهای جانبازان عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت و مجاهدت خون شهدا و ایثارگریهای جانبازان از امن ترین نقاط دنیاست لذا ما باید قدر آنان را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند حجت الاسلام عباسعلی مغیثی همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در دیدار با جمعی از جانبازان افزود: روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) که نمونه ایثار و از خود گذشتگی در دین مبین اسلام است به عنوان روز جانباز معرفی شده که این مساله نشان دهنده مقام والای جانبازان می باشد .
مغیثی خدمت و احترام به جانبازان را امری لازم و ضروری برای همگان عنوان و اظهار کرد: خدمت به جانبازان که برای حفظ اسلام اعضا و جوارح خود را تقدیم نموده و در این راه ثابت قدم بوده اند امری لازم و ضروری است که باید به آن افتخار کرد .
وی اخلاص برای خدا را از ویژگیهای بارز جانبازان عنوان کرد و گفت: اخلاص و ایثار برای خدا از نشانه های انسان مومن است که این ویژگیهای بارز در جانبازان دیده می شود و آنان به طور عملی آنرا به اثبات رسانده اند .
امام جمعه نهاوند افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی پایان خواهد داشت.
امام جمعه نهاوند امنیت و آرامش امروز ایران را ناشی از مجاهدت و ایثارگریهای جانبازان عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت و مجاهدت خون شهدا و ایثارگریهای جانبازان از امن ترین نقاط دنیاست لذا ما باید قدر آنان را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم .
وی انتقال ایثارگریها و فرهنگ ایثار را به نسل جوان نشانه قدردانی از کار بزرگ جانبازان عنوان نمود و گفت: با توجه به اینکه جانبازان بهترین سرمایه خود یعنی سلامتیشان را برای اعتلای اسلام و کشور به خطر انداخته اند لذا ما بایستی راه آنها را ادامه دهیم و دستاوردهای این عزیزان را به نسل آینده منتقل کنیم .
وی در پایان خواستار توجه بیشتر به جانبازان و رفع مشکلات آنان گردید.
در حال حاضر دو هزار و ۴۳۰ نفر در شهرستان نهاوند افتخار جانبازی را دارند که از این تعداد ۱۴ نفر آنها دارای ۷۰ درصد جانبازی می باشند .
شهرستان نهاوند علاوه بر این در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

کانال صدای نهاوند [1]