سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4165

صدای نهاوند:

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نهاوند با بیان اینکه جشن مجمع خیرین مرسه ساز نهاوند ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود افزود: ۳۶ درصد مدارس شهری و روستای نهاوند توسط مجمع خیرین مدرسه ساز بازسازی و مرمت شده است.

اعظم هادیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند حدود  ۴۰۰نفر عضو خیراعم از مدیران، معلمان وافراد غیر وابسته به آموزش پرورش دارد که ماهانه از ده هزار تومان تا یک میلیون تومان به صندوق مجمع خیرین مدرسه ساز کمک می کنند. 

هادیان گفت: همچنین مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند ۵۰ عضو خیر و نیکو کار دارد که درامر اهدا زمین و منزل مسکونی و کمک نقدی به منظور احداث و ساخت مدرسه این مجمع را یاری می کنند..

وی افزود: : تمامی مبالغ و املاک دریافتی از خیرین و اعضا مجمع صرف ساخت مرمت و تجهیز مدارس شهری و روستایی شهر ستان نهاوند می شود که تاکنون نیز توانسته ایم تعداد بسیاری از مدارس شهر و روستاهای نهاوند در مقاطع مختلف تحصیلی را بازسازی و مرمت کنیم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر ساخت،مرمت و باسازی شش مدرسهدر شهر و روستا توسط خیرین مدرسه ساز نهاوند در حال انجام است.

اعظم هادیان گفت: این مدارس با اعتبارات خیرین نیکو کاری مانند خانم کرمانی و اقای جلالی در روستاهای قشلاق و کرک اولیا در حال ساخت می باشند.

هادیان بیان داشت: در جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز امسال نهاوند از خیر مدرسه ساز ولی الله حمیدی که برای احداث یک مدرسه ۱۶ کلاسه در شهر نهاوند دو میلیارد تومان کمک نقدی کرده است به صورت ویژه تجلیل و قدردانی خواهد شد.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش