جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4186

صدای نهاوند:

امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند روز یک شنبه با جانبازان بالای ۷۰ درصد دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در دیدارها با تبریک اعیاد بزرگ و مبارک شعبانیه خصوصا میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: جانبازان الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند.
کریم حمیدوند افزود: ما مرهون جانبازانی هستیم که با فدا کردن سلامتی خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
امام جمعه نهاوند نیز گفت: جانبازان در دوران دفاع مقدس جهادگونه از اسلام وانقلاب دفاع کردند و امروز نیز در حال پاسداری از نظام و ولایت هستند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: نشستن جانبازان عزیز بر روی تخت و تحمل رنج و مشقت به معنای واقعی جهاد است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان عزتمند و سربلند است، یادآورشد: این امر وظیفه ما را در قبال شهدا و جانبازان سنگین تر می کند.
مغیثی تاکید کرد: همه ما باید با تمام وجود راه شهدا را ادامه دهیم و از خانواده های شهدا و جانبازان تکریم و تجلیل کنیم. 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند هم در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز جانباز و در جهت اجرای طرح دیدار با علمداران مسئولان ارشد شهرستان نهاوند از جانبازان ۷۰درصد امین جلالوند، محمد بهشتی خواه، نبی شهبازی، محمد زمان جافری، محمد علی خدارحمی و عبدالعلی خویشوند دیدار کردند.

امامعلی خزایی گفت: رمزماندگاری شهدا خودباوری، خداباوری و ولایت‌پذیری آنان است، چراکه با وجود این رموز ارزشمند، سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان درعرصه‌های مختلف بین‌المللی، مرهون ایثار و ازخودگذشتگی این دلاورمردان است.

خزایی افزود:جانبازان مظهر صفا و غیرت و موجب عزت میهن هستند و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت نیازها ورفع مشکلات ایثارگران ازمحورهای اصلی برنامه‌های مسئولان باشد.

کانال صدای نهاوند

IMG_5469

IMG_5470

IMG_5471

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نیان گفت:

    دم جانباز گرم، این مبل ها قیمتشون چنده؟؟!!

    • علي رضا گفت:

      واقعا شما اگر جای این جانبازها در سالهای جنگ بودین و باآن همه تلاشی که انجام دادند و جانباز همه می شدین.نبایستی از شما تقدیر می شد.همیشه در همه حال ما باید خودمان را جای آنها بزنیم.اگر به کسی میلیارد ها دلار هم بدهند حاضر نیست که چشمان خود را بدهد. چه برسدبه بعضی از اعضا و جوارح خود. پس همیشه ما بای سپاسگزار کسانی که به این مملکت خدمت نموده اند باشیم. والاسلام

  2. محمدی گفت:

    بابا خوش به حال جانبازا وضعیتشون هم بد نیست شکر خدا کاش منم جانباز بود

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش