- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دیدار مسئولان شهرستان نهاوند با جانبازان بالای ۷۰ درصد+ تصاویر

صدای نهاوند:

امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند روز یک شنبه با جانبازان بالای ۷۰ درصد دیدار و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در دیدارها با تبریک اعیاد بزرگ و مبارک شعبانیه خصوصا میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: جانبازان الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند.
کریم حمیدوند افزود: ما مرهون جانبازانی هستیم که با فدا کردن سلامتی خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
امام جمعه نهاوند نیز گفت: جانبازان در دوران دفاع مقدس جهادگونه از اسلام وانقلاب دفاع کردند و امروز نیز در حال پاسداری از نظام و ولایت هستند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: نشستن جانبازان عزیز بر روی تخت و تحمل رنج و مشقت به معنای واقعی جهاد است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان عزتمند و سربلند است، یادآورشد: این امر وظیفه ما را در قبال شهدا و جانبازان سنگین تر می کند.
مغیثی تاکید کرد: همه ما باید با تمام وجود راه شهدا را ادامه دهیم و از خانواده های شهدا و جانبازان تکریم و تجلیل کنیم. 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند هم در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز جانباز و در جهت اجرای طرح دیدار با علمداران مسئولان ارشد شهرستان نهاوند از جانبازان ۷۰درصد امین جلالوند، محمد بهشتی خواه، نبی شهبازی، محمد زمان جافری، محمد علی خدارحمی و عبدالعلی خویشوند دیدار کردند.

امامعلی خزایی گفت: رمزماندگاری شهدا خودباوری، خداباوری و ولایت‌پذیری آنان است، چراکه با وجود این رموز ارزشمند، سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان درعرصه‌های مختلف بین‌المللی، مرهون ایثار و ازخودگذشتگی این دلاورمردان است.

خزایی افزود:جانبازان مظهر صفا و غیرت و موجب عزت میهن هستند و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت نیازها ورفع مشکلات ایثارگران ازمحورهای اصلی برنامه‌های مسئولان باشد.

کانال صدای نهاوند [1]

IMG_5469

IMG_5470

IMG_5471