- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بخشدار مرکزی نهاوند،رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان نهاوند شد

صدای نهاوند:

بخشدار مرکزی نهاوند رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان نهاوند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در حکمی که از سوی ناصر احمدیان رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان همدان خطاب به آیت صالحی صادر شده، آمده است: بنا بر این حکم به سمت ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولان این شهرستان منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال در امر راه اندازی و اعتلای ورزش های جانبازان و معلولان این خطه موید و موفق باشید.

احمدیان گفت: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان نهاوند از امروز با هدف ساماندهی ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: هم اکنون تشکیل تیم‌های والیبال نشسته، شطرنج و فوتسال با حضور ۲۰ معلول و جانباز نهاوندی آغاز شده که امید است با استقبال بیشتر این افراد تیم‌های مختلف در رشته‌های متنوع‌تری تشکیل شود.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در مراسم معارفه رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان نهاوند اظهار داشت: تلاش برای سوق دادن معلولان و جانبازان به سمت ورزش از اولویت های  مهم این هیات باید باشد و ما هم  از هیچ همکاری در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

کریم حمیدوند گفت: در شهرستان نهاوند هیچ محدودیتی برای فعالیت های ورزشی اقشار مختلف مردم وجود ندارد و تمامی امکانات ورزشی با کمترین هزینه در کشور در همین راستا به کار گرفته شده است.

حمیدوند ادامه داد: از همکاری های خوبی که از سوی مسئولان ورزشی و اداره بهزیستی شهرستان نهاوند برای راه اندازی ورزش این اقشار تاکنون شاهد بوده ایم، می توانیم به به گسترش ورزش در این شهرستان امیدوار باشیم.

گفتنی است هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان نهاوند برای اولین بار راه اندازی شده است و مریم سلگی بعنوان نایب رئیس این هئیت انتخاب شده است.

کانال صدای نهاوند [1]