- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تجمع اعتراض آمیز بازاریان و کسبه نهاوند به راه اندازی فروشگاه کوروش/تصمیم نهایی به شنبه موکول شد+تصاویر

صدای نهاوند:

تعدادی از عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی، خواربارفروشان، بازاریان و کسبه شهر نهاوند روز چهارشنبه در اعتراض به راه اندازی فروشگاه عرضه کالا کوروش در نهاوند در مقابل فرمانداری تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، این تجمع از ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه داشت و در نهایت تصمیم نهایی صدور مجوز فعالیت و یا عدم فعالیت فروشگاه زنجیره ای کوروش به جلسه صبح شنبه موکول شد.

معاون فرماندار نهاوند که جلسه خود را در استان نیمه کاره رها کرده بود تا در نبود فرماندار که در سمینار فرمانداران در شمال کشور حضور دارد  در جمع معترضان حاضر شود در سخنانی اظهار داشت: ما بعنوان خدمتگزار شما و همه مردم در مورد تصمیم گیری باید همه جوانب و مسائل مردم و شهرستان را در نظر بگیریم.

سیدرضا سلامتی گفت: شما سالهاست فعالیت می کنید، مالیات و عوارض پرداخت می کنید کارگر دارید و باید این مسائل و مشکلات شما مورد توجه قرار بگیرد.

سلامتی گفت: از طرف دیگر باید به گونه ای عمل شود که فردا در بین مردم حرف و حدیثی نباشد که یه شرکتی قرار بود به مردم خدمت کند و اجناس مورد نیاز مردم را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار آنها قرار دهد اما عده ای نگذاشتند.

وی افزود: فروشگاه زنجیره ای کوروش تا روز شنبه در نهاوند فعالیتی نخواهد داشت و در جلسه روز شنبه که با حضور نماینده این فروشگاه و مدیران و مسئولان مربوطه و نمایندگان بازاریان و اصناف برگزار خواهد شد تصمیم نهایی گرفته می شود.

کانال صدای نهاوند [1]
photo_2016-05-18_14-15-52