- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

توقیف بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در نهاوند

صدای نهاوند:

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محسن اقبالیان از اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی دو هفته گذشته در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این طرح با رویکرد پیشگیری انتظامی و تأمین امنیت شهروندان برگزار می‎شود.

وی از تدوین طرح جامع پیشگیری انتظامی و عملیات ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح با هدف تامین آرامش شهروندان و ارتقای سطح امنیت و احساس امنیت موجود در حال اجراست.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی را طی چند مرحله و با تلاش فرمانده و عوامل یگان امداد در سطح شهرستان اجرایی کردیم، از نتایج قابل قبول این طرح سخن به میان آورد.

وی از توقیف بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم، توقیف ۱۰ دستگاه خودروی دارای آلودگی صوتی، کشف سه تن موسیر قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

اقبالیان ادامه داد: دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار از دیگر نتایج اجرای طرح بوده که در نهایت تاثیرات معناداری در امنیت و آرامش موجود در شهرستان داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش و خدمات مضاعف عوامل اجرایی به ویژه فرمانده و کارکنان یگان امداد شهرستان بر اجرای مستمر و بدون وقفه این گونه طرح‎ها به منظور حفظ امنیت پایدار در سطح شهرستان تاکید کرد.

کانال صدای نهاوند [1]