سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 427

صدای نهاوند:

برگزاری هفته دوم لیگ استانی دوچرخه‌سواری همدان با حواشی همراه بود تا آن جا که مسئولان این هیئت از رسیدگی فوری به تخلفات صورت گرفته خبر دادند.

هفته نخست لیگ استانی خردادماه و پیش از ماه مبارک رمضان در چهار رده سنی به میزبانی همدان برگزار شد که نفرات برتر هر رده معرفی شدند. بنابر تصمیم مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری هفته دوم این رقابت‌ها به میزبانی نهاوند برگزار شد که…..

 

رده جوانان آن با حواشی عجیبی همراه بود تا رکاب‌زنان همدانی هم در این عرصه به حاشیه بروند.  

یکی از نشریات محلی همدان گزارش داده «مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری استان همدان در نهاوند با جنجال یک موتورسوار ناشناس به پایان رسید».

این اتفاقات در حالی رخ داده که وحید حسین‌آبادی دوچرخه‌سوار همدانی با تهدید توسط یک موتورسوار، بدون برگزاری مراسم پایانی مسابقات را ترک کرد و به همدان رفت.

وحید حسین‌آبادی در گفت‌وگو با این نشریه محلی گفته زمانی که کسری قیاسی را جا گذاشته بودم و خودم را برای قهرمانی آماده می‌کردم متأسفانه یک موتورسوار خودش را به من رساند و با نشان دادن چاقو بنده را تهدید کرد.

وی گفته در ابتدا خواستم به مسابقه ادامه دهم، اما مجبور شدم به خاطر تهدیدهای مکرر این موتورسوار سرعتم را کم کنم؛ این موضوع باعث شده امنیت در این مسابقات برای ما بسیار پایین بیایید.

این دوچرخه‌سوار جوان همدانی از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته تا حق وی را بگیرند زیرا معتقد است که حقش ضایع شده است.

در این راستا مسئول روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری اعلام کرده که جمعه شب گذشته در جریان مسابقات رده سنی جوانان لیگ دوچرخه‌سواری استان همدان به میزبانی شهر نهاوند بروز تخلفات برای هیئت مشهود بوده است.

این موضوع کار را به جایی کشانده که تخلفات صورت گرفته در حین رقابت رکاب‌زنان و در مسیر مسابقه باعث شد تا نتایج این رده سنی اعلام نشود و ضمن بررسی دقیق نوع تخلف و پرونده‌سازی، مراتب برای رسیدگی و برخورد قاطع به کمیته انضباطی هیئت دوچرخه‌سواری ارجاع شد.

مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری استان مدعی شدند که اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در محیط ورزشی که رقابت سالم شعار اصلی آن است، دست به اقدامات ناشایست بزنند تا به هر قیمتی به سکوی قهرمانی برسند، آنها گفته‌اند در مورد اتفاقات نهاوند در مرحله بررسی پرونده قرار داریم و به طور حتم جرائم سنگین برای خاطیان در نظر گرفته می‌شود.

باید منتظر شد و دید مسئولان این هیئت چه احکامی را برای این اتفاقات صادر می‌کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش