- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نخبگان جوان ادارات نهاوند تجلیل شدند

صدای نهاوند:

در مراسمی که به مناسبت روز جوان با حضور مسئولان ادارات شهرستان نهاوند در فرمانداری برگزار شد از ۳۰ نخبه نمونه و موفق و مشاوران جوان ادارات این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، معاون فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: آنچه وظیفه همه مسئولان است، تهیه مقدماتی برای اقشار جوان و نوجوان استتا بتوانند به خوبی ایفای نقش کنند و آماده  پذیرفتن و قبول مسئولیت های اجتماعی در آینده باشند.

سیدرضا سلامتی گفت: این امر عملی و شدنی نیست مگرآنکه همه ما اعتقاد عملی و عملیاتی به کار،اقدام و عمل در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال “اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل” نامگذاری شده است،داشته باشیم و در تحقق آن تلاش کنیم.

سلامتی افزود:باید از برپایی برنامه های نمایشی و شعاری و صرفا همایشی پرهیز کرده و تلاش کنیم در هر برنامه ای معطوف و تلاش برای رسیدن به نتایج عینی و عملیاتی باشیم.

وی بیان داشت: مدیران باید با دوری از روز مرگی، به دنبال هدف خاص باشند و با برنامه ریزی از پتانسیل  بزرگ قشر جوان تحول سازو آینده ساز به خوبی استفاده کند و با قرار دادن نخبگان جوان در کنار مدیران  که یک نیاز اجتماعی است زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی جوانان را فراهم کنند تا بتوانند از این همفکری به وجود آمده بین مدیران و نخبگان به اهداف برنامه توسعه کشور دست پیدا کنیم.

در پایان این مراسم شهیدجوان “علی سوری” به عنوان شهید الگوی جوان انتخاب و با هماهنگی بنیاد شهید از خانواده این شهید با اهدا لوح قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از مدال آوران ورزشی نهاوند، بهنام آرین قهرمان دوچرخه سواری،لیلا سیاوشی دارنده مدال برنز جودوی آسیا، و مینا سیف قهرمان وشووی کشور قدردانی شد.

کانال صدای نهاوند [1]