- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نهاوند به مناسبت سوم خرداد برگزار شد

صدای نهاوند:

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نهاوند با حضور امام جمعه،فرماندار، نماینده منتخب مردم در مجلس، مشاور استاندار همدان در امور ایثارگان و مدیران مختلف دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح همه ارزش‌های ناب انقلاب است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: به همین خاطر استکبار جهانی امروزه با هزاران ترفند و شیوه به دنبال منزوی کردن قدرت ایران بوده اما غافل از این است که علم و فناوری در بین جوانان دانشمند این مرزوبوم نهادینه‌شده است همچنان که دفاع از ارزش‌های والای امام و مقام معظم رهبری و شهدا در بین آحاد ملت نهادینه بوده و هست.

مغیثی افزود: دشمنان کوردل این نظام نو پا از اوایل انقلاب تاکنون توطئه‌ها و دشمنی‌های بسیاری را برای این ملت و نظام چیده و در سر هوس اجرا داشته‌اند که به حمدالله با امداد غیبی و همچنین هوشیاری مقام معظم رهبری نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده‌ است.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: پشت پرده همه جنگ‌های نیابتی در منطقه امریکا و رژیم صهیونیستی هستند که این موضوع نشان‌دهنده دشمنی همیشگی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران است.

۷۰۲۱۶۱

حاج میرزا سلگی بیان داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از اقدامات جاودان رزمندگان و دلاوران دفاع مقدس بود که با یاری خداوند ضربه مهلکی به رژیم صدام وارد کرد.

سلگی افزود: امروز به برکت خون شهدا کشور پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و وظیفه همه ادامه دادن راه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است.

وی گفت: آمریکا که در جنگ تحمیلی با تمام توان از صدام حمایت کرد امروز نیز گروهک‌های تروریستی و تکفیری را حمایت می‌کند تا محور مقاومت در منطقه را تضعیف کند.

وی عنوان کرد: پشت پرده همه جنگ‌های نیابتی در منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و هدف آن‌ها از این حمایت‌ها درنهایت ضربه به جمهوری اسلامی است.

۷۰۲۱۴۹

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: نچه امروز ما باید به‌عنوان یک سرباز ولایتمدار از آن بهره‌برداری کنیم بررسی نقاط ضعف و قوت جنگ تحمیلی است.

کامران کریمی گفت: عواملی در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان ما شد و مهم‌ترین آن‌ها ولایتمداری، ایمان به خدا و آماده بودن در برابر هرگونه تهدید است.

کریمی افزود: همه ما باید از نقاط قوت حرکت رزمندگان در سوم خرداد عبرت بسیار بگیریم و آن‌ها را علاوه برگذشته تقویت کنیم و آن‌ها همان ایمان به خداوند، ولایتمداری و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است.

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال حمله و نفوذ همه‌جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره به مرزهای ما هستند لذا می‌طلبد در مقابل چنین دشمنانی آماده بود ولو با دستانی خالی، همچنان که در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان حادث‌شده است.

کانال صدای نهاوند [1]