سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4392

صدای نهاوند:

اولین نشست کتاب خوان تخصصی استان همدان با موضوع مهدویت و مطالعات عدالت با حضور معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان ، طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران روز چهارشنبه در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، در این نشست پنج نفر از مطالعه کنندگان ، کتابهای مطالعه شده خود را درباره مهدویت معرفی و موضوع های مطرح شده را به مدت هفت دقیقه برای آشنایی شرکت کنندگان به اشتراک گذاشتند .
در این جلسه کتابهای یوم الخلاص توسط حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه نهاوند ، آئین انتظار توسط معصومه بحیرایی مدیر حوزه علمیه معصومیه نهاوند ، نگین آفرینش توسط حجت الاسلام صادق صالح مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند ، لواء الانتصاء توسط حجت الاسلام محمد مولوی از علمای حوزه علمیه قم و کتاب انتظار عامیانه ، عارفانه و عالمانه توسط حسین سلگی از طلاب حوزه علمیه نهاوند معرفی و به اشتراک گذاشته شد .
میلاد امینیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی نهاوند در این ارتباط به ایرنا گفت: این نشست اولین نشست تخصصی استان با موضوع مهدویت است که با حضور مسئولان استانی در نهاوند برگزار می شود.
وی اضافه کرد: به منظور برگزاری این نشست تخصصی از ماه گذشته کار فراخوان شرکت در همایش انجام گردید که ۱۲ نفر اعلام آمادگی نموده و در نهایت پنج نفر برای حضور در همایش انتخاب شدند.
وی افزود: سال گذشته نیز طرح کتاب خوان با هدف معرفی و ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان برگزار شد که شرکت کنندگان با موضوعات آزاد به معرفی کتابهای مطالعه شده خود پرداختند که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه گردید .
قابل ذکر است که نشست های کتابخوان به منظور اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می شود.
این نشست ها تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقه مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.
معرفی کتاب های مفید و کاربردی، ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه و آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب از دیگر اهداف این نشست ها است./ایرنا

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش