- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

با حضور فرماندار معاون جدید دانشگاه آزاد نهاوند معرفی شد+تصاویر

صدای نهاوند:

ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان نهاوند و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، معاون جدید دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در مراسمی که ظهر شنبه ۸ خردادماه  با حضور سعید جامه بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و علی‌اصغر تیروهید عضو هئیت علمی و نظارت دانشگاه آزاد استان همدان در دفتر فرماندار شهرستان نهاوند برگزار شد هوشنگ فرحی بعنوان معاون جدید دانشگاه آزاد نهاوند معرفی شد.

IMG_5725

فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: نهاوند از نظر فرهنگی جز شهرهای مهم استان همدان است و به همین علت انتظار مردم از دانشگاه ها و مراکز علمی آموزش عالی در این شهرستان زیاد است.

کریم حمیدوند گفت: باید تلاش شود گفتمان و نقد دانشجویی در فضای آرام و با استفاده از تمام ظرفیت های دانشجویی به دور از هر گونه تنش و سیاست زدگی در دانشگاه های نهاوند تقویت و نهادینه شود.

حمیدوند در ادامه با تقدیر از  حمید سوری رئیس سابق دانشگاه آزاد نهاوند افزود: برای فراهم کردن زمینه تبدیل دانشگاه آزاد نهاوند به واحد باید دو اقدام مهم و ارزشمند  جذب هئیت علمی و واگذاری سند زمین این دانشگاه انجام شود.

وی در پایان گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد می تواند با ارتباط و بهره گیری از ظرفیت دولت، نماینده مردم نهاوند در مجلس و امام جمعه در راستای گسترش و توسعه دانشگاه استفاده کند و با مدیریت صحیح و اصولی از سیاسی شدن محیط دانشگاه جلوگیری کند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان هم در این مراسم اظهار داشت: با هماهنگی و گفتگوهای که از قبل با فرماندار شهرستان نهاوند در جهت همکاری و تعامل دانشگاه آزاد و مجموعه دولت داشتیم به این نتیجه رسیدیم برای تسریع امور و کارهای دانشگاه و رسیدن به اهداف و برنامه های مدون دانشگاه آزاد نهاوند در ساختار مدیریتی این دانشگاه تغییراتی انجام شود.

IMG_5723

سعید جامه بزرگی گفت: بعد از بررسی و تحقیق  کمیته انتصابات دانشگاه آزاد استان به این نتیجه رسید هوشنگ فرحی را بعنوان رئیس جدید این دانشگاه منصوب کند اما بعلت اینکه مراحل قانونی ابلاغ ریاست هوشنگ فرحی بعنوان رئیس دانشگاه آزاد نهاوند سه ماه زمان می برد ما برای ایشان حکم سه ماهه معاونت دانشگاه را صادر کردیم.

 بزرگی گفت: هوشنگ فرحی عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد و از نیروهای جوان، متعهد و کار آمد این دانشگاه محسوب می شود که معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد واحد تویسرکان را در کارنامه خود دارد.

در پایان این مراسم فرماندار به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و هئیت همراه از دانشگاه آزاد بازدید کردند.

کانال صدای نهاوند [1]