سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4456

صدای نهاوند:

رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند صبح روز دوشنبه از دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، لیلا شهبازی به همراه تعدادی از کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند صبح دوشنبه ضمن حضور و بازدید از دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند با مدیر مسئول این پایگاه گفتگو کردند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند در این بازدید اظهار داشت: هنوز چند ماهی از فعالیت رسمی پایگاه خبری صدای نهاوند نمی گذرد اما این رسانه با شایستگی توانسته یکی از پربازدیدترین رسانه های فعلی غرب کشور باشد.

لیلا شهبازی بیان داشت: در یکی دو دهه اخیر و خصوصا در چند سال گذشته رسانه های مجازی به دلیل آنلاین بودن و سرعت عمل بالا در اطلاع رسانی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند.

شهبازی افزود: نقطه قوت اصلی صدای نهاوند علاوه بر اینکه یکی از پربازدیدترین وبسایت خبری غرب کشور و استان همدان است، مخاطبان فراوانش در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام می باشد که از این لحاظ نیز  آمار و فعالیت مطلوبی در بین سایر رسانه ها دارد.

وی ادامه داد: رسانه ها در واقع پلی بین مسئولان و مردم هستند و یکی از همین رسانه ها که هیچ گونه ربطی به محروم بودن مناطق ندارد خبرگزاری ها است که با نقش فعال خود می توانند عملکردی بسیار مفید در به توسعه رسیدن فکری ، فرهنگی و عمرانی یک محل مانند کشور و استان داشته باشند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند اظهار داشت: آن چیزی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که هدف خبرگزاری ها و پایگاه خبری ها اهداف سیاسی نیست، بلکه اطلاع رسانی دقیق،شفاف و آن هم در کنار رعایت کردن اصل امانت داری و سرعت بالا وظیفه درست و واقعی یک رسانه و خبرنگار است.

در پایان این بازدید به پاس زحمات و تلاش های پایگاه خبری صدای نهاوند در انعکاس سریع و دست اخبار و وقایع شهرستان نهاوند هدیه ای از طرف مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند به حسین صادقی مدیر مسئول این پایگاه خبری اهدا شد.

کانال صدای نهاوند

photo_2016-05-30_21-40-37

photo_2016-05-30_21-40-44

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش