- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دانشجویان دانشگاه آزاد نهاوند با تهیه طوماری با بیش از ۱۰۰ امضا خواستار بازگشت حمید سوری شدند+تصاویر

صدای نهاوند:

دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند در ماه های گذشته شاهد اتفاقات و حوادث حاشیه های بسیاری شده است تا در فصل امتحانات شاهد نگرانی دانشجویان و عدم ثبات مدیریتی در این مرکز دانشگاهی باشیم. و در شرایطی که چند روزی از برگزاری مراسم معارفه معاون جدید این دانشگاه نمی گذرد شاهد یک اتفاق دیگر در این دانشگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند بعد از برکناری حمید سوری سرپرست دانشگاه آزاد نهاوند با تهیه و امضا طوماری با بیش از ۱۰۰ امضا از استاندار همدان درخواست کردند، حمید سوری به این دانشگاه برگردد.

در قسمتی از این طومار آمده است: استاندار محترم استان همدان، شهرستان نهاوند با جمعیت حدود ۲۰۰ هزار نفر، سومین شهر بزرگ استان همدان می باشد که با در نظر گرفتن قدمت و جمعیت دانشجویی شهرستان و اینکه یکی از عوامل موثر توسعه فرهنگی شهرستان توسعه همه جانبه آموزش عالی می باشد اما این امر با وجود دانشگاه ملی، پیام نور، آزاد، پیراپزشکی و ..متاسفانه تا کنون بدلیل عدم توجه مسئولین ذیربط پیشرفت چشمگیری نداشته و وضعیت مطلوبی در خصوص جذب دانشجو ندارند.

دانشگاه آزاد نهاوند از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده اما تا کنون در خصوص احداث ساختمانهای آموزشی، واگذری سند زمین، کارگاه های آموزشی، سالن ورزشی، مسجد و …از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۳۹۴ اقدام خاصی صورت نگرفته است.

در این طومار با ذکر ۱۳ مشکل حل نشده این دانشگاه در ۱۲ سال گذشته آمده است: از سال ۱۳۹۴ که حمید سوری بعنوان رئیس دانشگاه ازاد شهرستان نهاوند مشغول به کار شده است در این مدت کوتاه اقدامات ارزشمندی در حوزه های عمرانی، آموزشی و فرهنگی پیگیری و شروع شده است که از سال تاسیس دانشگاه تا سال گذشته روند اجرایی آنها متوقف شده بود.

برخی از اقدامات انجام شده توسط سوری رئیس برکنار شده این دانشگاه به شرح زیر است:

*افزایش ۱۵ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی

*اخذ مجوز احداث سالن ورزشی، احداث بلوار دانشگاه و دیوار کشی سایت

*راه اندازی سرویس حمل و نقل عمومی دانشجویان

*احداث پارکینگ سرپوشیده

*پیگیری اخذ سند زمین دانشگاه و رفع موانع اخذ سند

*افزایش دانشجو از ۹۰۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر

*راه اندازی صندوق رفاه جهت پرداخت وام شهریه به دانشجویان

*راه اندازی انجمن علمی دانشجویان

*راه اندازی مدرسه ابتدایی و راهنمایی دخترانه سما

*افزایش رشته های تحصیلی از ۱۶ رشته به ۳۱ رشته

جناب آقای استانداربا تشکر از پیگیری و دغدغه جنابعالی در خصوص توسعه شهرستان نهاوند با عنایت به بیانات جنابعالی  در روز معارفه فرماندار که فرمودید نهاوند دیگر جایی برای تنش و مجادله ندارد و مشکلات قومی، سیاسی و درگیری ها در این شهرستان پذیرفته نیست و نهاوند به اندازه کافی تاوان این اختلافات را دیده است و از مردم و مسئولان خواستید تا عامل آسیب زا که مانع توسعه شهرستان می باشد را طرد کنند.

اینک با توجه به خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در حوزه های سیاسی، اقتصادی، بهداشت و سلامت، آموزش عالی و ..متاسفانه در شهرستان نهاوند عده ای خارج از مدیران اجرایی دنبال سهم خواهی و باجگیری از دانشگاه آزاد نهاوند می باشند.

در نتیجه ما دانشجویان دانشگاه آزاد شهرستان نهاونداز عملکرد مهندس حمید سوری به منظور توسعه و گسترش دانشگاه با در نظر گرفتن اقدامات چند ماهه گذشته ایشان حمایت و پشتیبانی قاطع می کنیم و مطمئن هستیم با حضور مجدد ایشان آینده درخشانی در انتظار مجموعه دانشگاهی شهرستان نهاوند می باشد.

در نتیجه از جنابعالی تقاضا داریم که از مدیران توانمند حمایت نماید و اجازه ندهید عده ای با بی تدبری و به خاطر منافع شخصی مانع گسترش و توسعه شهرستان و مخصوصا دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند بشوند.

کانال صدای نهاوند [1]

 

IMG_5763

IMG_5762