- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۰هزار پوستر و بسته فرهنگی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در نهاوند توزیع شد

صدای نهاوند:

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از توزیع بیش از ده هزار پوستر، عکس و بنرهایی از تمثال  امام راحل(قدس) در بین ادارات و نهادها، کسبه و بازاریان ، مساجد و محلات و دیگر بخشهای شهر و روستاهای شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمود مصباح گفت: امسال نیز به مانند سالهای گذشته مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) و قیام ۱۵ خرداد هر چه با شکوه تر با اجرای مراسم مختلف در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود که این پوسترها جهت هر چه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن مراسمات در هیئتها و ادارات و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در این شهرستان توزیع شده است.

مصباح همچنین توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی شامل کتاب ، مجله و  … در بین زائران اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ، برپایی عصر شعر ، برپایی نمایشگاه عکس از امام راحل و فرزند گرانقدر ایشان وبرگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شامل مداحی ، سخنرانی مذهبی و … را از برنامه های این اداره در ایام ارتحال دانست.

وی خاطر نشان کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته بتوانیم وظایف خود را در قبال فرهنگ سازی و زنده نگه داشتن اندیشه های امام راحل در سطح جامعه به نحو مطلوب انجام دهیم.

کانال صدای نهاوند [1]