- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر در سطح شهر نهاوند آغاز شد

شهردار نهاوند گفت: عملیات جمع‌آوری سد معبر که نقض حقوق شهروندی است، در راستای جلسات متعدد عملیات جمع‌آوری سد معبر و دست‌فروشان در معابر این شهر به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان با بیان اینکه این عملیات پس از اطلاع قبلی و نصب بنر و فرصت چند روزه اجرایی شد، افزود: در پی اجرای این عملیات کلیه دست‌فروشان، خودروهای حامل میوه و تره‌بار همچنین برخی مغازه‌ها با پیشروی غیرقانونی که سد معبر کرده بودند، کاملا جمع‌آوری شدند.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از تجمع دست‌فروشان در معابر شهر که در تردد شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کرد، شهرداری اقدام به اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری سد معبر و دست‌فروشان از این شهر کرده است.

وی همچنین از انتقال دست‌فروشان به محل بازارهای روز محلی خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت کسب درآمد توسط دست‌فروشان، مکان‌هایی در محلات برای اسکان این قشر درنظر گرفته شده است.

یوسفیان ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی با شهرداری و واحد خدمات شهری گفت: یکی از اموری که در رفت و آمد خودروها ایجاد مشکل کرده بود، پارک شدن وانت، نیسان و دیگر وسایل حمل بار برای فروش میوه و دیگر اجناس در کنار خیابان بود که ضمن جمع‌آوری تذکرات لازم نیز به آنها داده شد.

شهردار نهاوند در پایان اظهار کرد: شهرداری همه تلاش خود را برای احقاق حقوق شهروندان این شهر به کار خواهد بست و شهروندان نیز باید سعی کنند به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.