- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ضیافت افطاری ویژه معلولان به میزبانی نماینده مردم نهاوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا دلها را یکی کرد و با نگاه به سوی خدا، مهمان او شد، زبان اینجا معنا ندارد، چرا که باید با دل خدا را نگریست و نیایش کرد، جامعه معلولان نهاوند شامگاه پنج شنبه ۲۷ خردادماه  مهمان سفره خدا در ماه خدا بودند و با دلهایشان به مهمانی معبود رفتند.

امام جمعه نهاوند در این مراسم ماه رمضان را ماه خالص کردن نیت ها و نزدیکی قلب ها عنوان کرد و افزود: دستگیری از نیازمندان و اطعام آنان ثوابی عظیم دارد و بهزیستی با انجام ماموریتهای خود، نقش مهمی در کمک به محرومین و فرهنگ سازی عمومی ایفا می کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: افطاری دادن یکی از رسوم پسندیده است که در این روزها در گوشه و کنار شهر برای اطعام روزه‌داران سفره‌های افطاری پهن می‌شود تا این کار پسندیده دل‌ها را به هم نزدیکتر ‌کند.

IMG_5940

مغیثی گفت: تامین سلامت و ارائه خدمات رفاهی به معلولان از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی افزود: بیان مشکلات همیشه بوده و هست و علی رغم راهکارها و قوانین مصوب شده متأسفانه رفع و حل مشکلات پیشرفت آنچنانی نداشته است.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: ورود معلولان به عرصه‌های اجتماعی، کار و فعالیت باعث می‌شود که آنها از پتانسیل خود استفاده کنند و شایستگی‌های خود را نشان دهند.