سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4780

صدای نهاوند-
نشست هم انديشي شهردار نهاوند با تشكيل كارگروههاي مردمي با همکاری پایگاه خبری صدای نهاوند،براي اولين بار در سطح استان همدان برگزار و شهردار به سوالات و مطالبات شهروندان نهاوندی پاسخ داد.


به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، شهردار نهاوند در این نشست با اشاره به اینکه کیفیت در برگزاری این نشست ها مهم می باشد، گفت: امید است با هم اندیشی صمیمی بتوانیم طوفان مغزی در شهر ایجاد کنیم و خروجی این جلسات طرحی ماندگار را برای این شهر رقم بزند.

امیررضا یوسفیان از اعضای حاضر خواستار تعریف هدف و چارچوب معین برای این جلسات و تشکیل کارگروههای مردمی با افراد متخصص شد و خاطر نشان کرد:جمع حاضر سرمایه های نهاوند هستند و بایستی با حضور شما تولید دانش داشته باشیم و بهره وری را در این شهر رقم بزنیم.

یوسفیان ضمن اشاره به سوابق مدیریتی خود در کلان شهرهای کشور افزود: شهرداری نهاوند با وجود این افراد صاحب نظر و خلاق ثروتمند است و با وجود ایده های این سرمایه های انسانی در شهر راه توسعه نهاوند هموار می شود.

شهرداری نهاوند شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون بابت  تخریب دخانیات بدهکار است.

شهردار نهاوند بااشاره به بدهی بیش از شش میلیاردی شهرداری نهاوند به شرکت دخانیات بابت تخریب و تملک مکان ساختمان دخانیات گفت: متاسفانه بعد از اعمال ماده ۹ در تاریخ ۲۱ فروردین ۹۴ برای تخریب ساختمان دخانیات شهرداری نهاوند یک ریال هم  برای تملک آن پرداخت نکرده است.

page

یوسفیان ادامه داد: در حال حاضر این زمین نه تنها تملک، نه خریداری و نه واگذار شده است بلکه هیچ طرح و برنامه ای هم برای احداث میدان مرکزی وجود ندارد.و با حکم توقیف عملیات توسط دادگستری شهرداری نهاوند هم به شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خسارت محکوم شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات ریشه فرهنگی دارند؛بدین منظور برای استقاده از ظرفیت های حجت الاسلام رحیم مولوی ،وی را به عنوان مشاور فرهنگی شهرداری معرفی نمود و ادامه داد:هنر مدیریت برون رفت از شرایط فعلی و طراحی هدف های بزرگ با وجود مشکلات موجود است.

انعقاد قرارداد ۱۰۰  میلیارد تومانی شهرداری نهاوند با شرکت خاتم الاوصیا انجام شد.

یوسفیان از انعقاد قرارداد با خاتم الاوصیا خبر داد و تصریح کرد: به منظور قرارداد مذکور شناسایی زیرساخت ها در سطح شهر نهاوند انجام گرفته که در راستای این قرارداد مقرر شده اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف شهرداری ( ۶۰ درصد به صورت ملک و ۴۰ درصد وجه نقد) برای اجرای طرح های بزرگ پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با انعقاد این تفاهم نامه شهر نهاوند را به سال ۱۴۰۰ برده و این شهر ۵ سال از نظر توسعه به جلو کشانده، گفت: در حال حاضر درحال گرفتن ۱۳۰ قطعه ملک شهرداری از دولت می باشیم.

IMG_5872

یوسفیان از وجود مشکلات مالی،نیروی انسانی بلاتکلیف،فرسودگی ماشین آلات و… در شهرداری نهاوند نام برد و افزود: هزار و ۷۶۰ تن قیر برای اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر گرفتیم که یک میلیارد تومان اعتبار آن از یارانه دولت و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی شهرداری پرداخت می شود.

مجوز راه اندازی بانک شهر در نهاوند صادر شد.

وی در این جلسه از تاسیس بانک شهر در نهاوند خبر داد و گفت:خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر مجوز آن صادر شده و در آینده نزدیک احداث می شود.

شهردار نهاوند هم چنین از برگزاری همایش ملی بازآفرینی شهری با حضور اساتید مطرح کشوری در مردادماه خبر داد و افزود: مسابقات طرح معماری برای ساماندهی مسیل،میدان مرکزی،بام نهاوند برگزار خواهیم نمود.

مهمترین پیشنهاداتی که از طرف مردم مطرح شد.

در این نشست توسط حاضرین جلسه پیشنهاداتی از جمله حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در این نشست ها،تشکیل انجمن و کمیته های مردمی برای پیگیری امور شهرداری،اولویت بندی در اجرای پروژه ها،حضور و مشارکت فعالانه مردم در امور شهرداری،حل مشکلات ترافیکی-بافت فرسوده-مبلمان شهری و…،ساخت فضاهای ورزشی کودکان و بانوان،احداث بازار میوه و تره بار و بازارچه های محلی،عریض نمودن خیابان خاقانی،استفاده از افراد تحصیلکرده و متخصص در امور شهری،تشکیل اتاق فکر در شهرداری،اجرای طرح پاکبان،فرهنگسازی در راستای تفکیک زباله،تشکیل گروه پشتیبان مدیریت شهری به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع،استفاده از مصالح دورریز در اجرای طرح ها،کنترل آلاینده ها و سموم،ترویج اخلاقیات در شهر و بین مسئولان،ایجاد پراکندگی پارک ها و بوستان ها در محلات،تفکیک و دسته بندی مشاغل،احداث پارک ورزش،اجرای برنامه های متنوع در پارک های محلات،اجرای برنامه های نشاط آور،کاشت گل های زیبا و متنوع فصلی،احداث گلخانه،همکاری شهرداری در کاوش معبد لائودیسه،استفاده از آسفالت با کیفیت و مرغوب در معابر،سنگ فرش خیابانها،نورپردازی در میادین و معابر شهری،اجرای المان با معرفی تاریخ نهاوند در شهر،ساماندهی ورودی و خروجی های شهر،استفاده بهینه از ظرفیت های موجود،احداث شهربازی و… مطرح شد. برای اولین بار در سطح استان همدان برگزار شد و شهردار به سوالات و مطالبات شهروندان نهاوندی به شورت مستقیم پاسخ گفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش