سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4792

صدای نهاوند-
معاون فرماندار نهاوند گفت: افزایش دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح آگاهی جامعه را از برنامه‌های پدافند غیرعامل عنوان کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سید رضا سلامتی ظهر یکشنبه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان نهاوند گفت: آمادگی دستگاهی اجرایی در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی امری حیاتی است.

 وی لزوم آمادگی در سطح شهرستان پیش از وقوع حوادث را نیازمند داشتن امکانات به روز و بدون عیب عنوان کرد و گفت: باید برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بروز رسانی تجهیزات، امکانات و ملزومات موردنیاز ادارات در اسرع وقت در برنامه باشد.

سلامتی افزایش دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح آگاهی جامعه را از برنامه‌های پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: این امور به ویژه در بخش بیولوژیک و صیانت از منابع سلامت و بهداشت باید در اولویت قرار گیرد.

وی آینده‌نگری را لازمه وجود پدافند غیرعامل ذکر کرد و گفت: اگر نتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل آینده‌نگری و تدبیر لازم را داشته باشیم حوادث ما را غافلگیر کرده و دچار انفعال خواهیم شد.

معاون فرماندار نهاوند امنیت ملی را از مباحث مرتبط با پدافند عامل عنوان کرد و افزود: امنیت ملی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مباحث هر کشور است که موردنظر مدیریت کلان آن کشور قرار دارد و بحث پدافند غیرعامل در این زمینه نقشی اثرگذار است.

مسئول پدافند غیرعامل شبکه بهداشت نهاوند نیز وضع بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان را ازنظر تأمین برق، آب، دپوی دارو و سوخت و نیز تجهیز بخش‌های بیمارستانی مطلوب عنوان کرد.

حمیدرضا سیف گفت: در مواردی همچون هماهنگی و اقدام لازم توسط فوریت پزشکی نسبت به تجهیز و رفع نواقص آمبولانس‌های پایگاه‌ها و تأمین آمبولانس جایگزین اقدام شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش