سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4887

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: شرکت آبفای روستایی نهاوند با وجود تلاشهای خوبی که دارد در زمینه نیروی انسانی از وضعیت مناسبی برخوردار نمی باشد و سایر شهرستانهای استان از ما وضعیت بهتری دارند .

کریم حمیدوند در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت، شهرستان نهاوند جزء شهرستانهایی است که محل صادرات آب می باشد اما ممکن است که در آینده دچار کم آبی شویم لذا باید برنامه ریزیهای بلند مدت در این زمینه داشته باشیم .
کریم حمیدوند مجتمع های آبرسانی را پایه و بستری مهم در راستای تامین آب روستایی عنوان کرد و افزود: با توجه به خطر کم آبی که ممکن است ما را تهدید کند احداث مجتمع های آبرسانی می تواند پایه و بستر محکمی برای مقابله با پدیده کم آبی باشد .
وی گفت: مجتمع آبرسانی گاماسیاب که در حال احداث می باشد به علت سیلی که اخیرا در نهاوند به وقوع پیوست دچار گرفتگی در شبکه ها گردیده که نیاز به تعمیر دارد .
وی افزود: آبفای روستایی نهاوند با وجود تلاشهای خوبی که دارد در زمینه نیروی انسانی از وضعیت مناسبی برخوردار نمی باشد و سایر شهرستانهای استان از ما وضعیت بهتری دارند .
وی افزود: برای اجرای طرحهای آبرسانی و به ویژه درباره مجتمع های روستایی لازم است زمین های مسیر راه با نرخ کارشناسی تملک شوند تا آبفای روستایی بهتر بتواند به خدمات خود ادامه دهد.
وی گفت: ما آمادگی داریم که برای اجرای طرحهای روستایی به ویژه در زمینه مجتمع های آبرسانی همکاریهای لازم را به عمل آوریم و با کسانی که مانع اجرای این طرحها می شوند مطابق قانون برخورد نمائیم .

در حال حاضر ۱۱۳ روستا از مجموع ۱۶۷ روستای نهاوند زیر پوشش شبکه آبرسانی روستایی قرار دارند و نزدیک به ۲۰ هزار مشترک آب روستایی در نهاوند وجود دارد .
در این شهرستان هشت مجتمع آبرسانی نیز ایجاد شده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش