- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دو کشته و پنج مجروح حاصل تصادف خونبار امشب نهاوند/جاده برزول،فارسبان کابوس جدید مردم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ساعت ۲۳ پنج شنبه شب دهم تیرماه بعلت وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی سورای پژو و یک دستگاه نیسان متاسفانه دو نفر کشته و پنج نفر دیگر  به شدت مجروج شدند.

بخشدار زرین بخش که در محل حادثه حضور یافته است ضمن گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت:  متاسفانه در ۴۸ گذشته این دومین تصادف منجر به فوت در این منطقه محسوب می شود.

جعفر سلگی گفت: تصادف امشب ساعت ۲۳ بین یک دستگاه خودروی پژو با پنج سرنشین و یک دستگاه خودروی نیسان با دو سرنشین اتفاق افتاد که متاسفانه تا کنون دو کشته و پنج مجروح به همراه داشته است.

سلگی افزود: نام فوت شدگان این حادثه بابک دارایی فرزند مراد و همسر وی خانم شیوا بابا علی است که هر دو سرنشین خودرو پژو و ساکن روستای توانه بوده اند.

وی افزود: پنج نفر دیگری که در این حادثه مجروح شده اند  به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شده اند.

بخشدار زرین دشت ادامه داد: متاسفانه روز سه شنبه نیز بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو نیسان در همین محور و مکان یک نفر به نام علی محمد سلگی ساکن روستای دورانه جان خود را از دست داد.

جعفر سلگی در پایان گفت: با توجه به تردد بسیار خودرو در این جاده و کم عرض بودن عرض جاده و وقوع تصادفات مرگبار پی در پی  احداث یک پایگاه امداد جاده ای در این منطقه ضروری به نظر می رسد.